F
freddyemmer
een maand geleden zag ik dat UPC nieuwe pakketten geintroduceerd had op internet, met deze nieuwe pakketten kon ik voor +/- 7.50 in de maand meer DVR en 50 MBit internet krijgen. Direct UPC gebeld om te vragen of ik hier ook van kon profiteren, dit was mogelijk en de UPC medewerker zou alles direct in orde maken.
Zo gezegd zo gedaan een x aantal dagen later krijg ik een installatiepakket met een nieuw docsis 3 modem met ingebouwde router, modem aangesloten en direct gekeken of ik de ingebouwde router kon uitschakelen, helaas de optie is ingebouwd maar uitgeschakeld door UPC.
Na wat topics hier doorgespit te hebben toch maar besloten contact op te nemen met UPC om te vragen of ik een modem kon ontvangen zonder ingebouwde router, ja dit was mogelijk maar dan moest eerst alles teruggezet worden naar het pakket zoals het was. Daarna kon ik dan via internet het opnieuw aanvragen waarna ik een email zou ontvangen waar in de keuze gemaakt kon worden voor een modem.
Ik vertrouwde die manier toch niet helemaal en belde aan het eind van de week nogmaals met UPC om te vragen of ik niet alles bij de UPC winkel kon regelen, het antwoord hierop was Ja maar dan moesten eerst alle tickets gesloten zijn, maar dit zou voor het weekend geregeld moeten zijn. Om zaterdag ochtend nogmaals met UPC gebeld om te vragen of ik nu naar de UPC winkel kon om alles in orde te maken zodat ik en 50 mbit internet zou krijgen en een modem zonder ingebouwde router. Nu kreeg ik echter te horen dat dit helemaal niet mogelijk is en dan ik of het wifi modem moest accepteren of genoegen moet nemen met 25 mbit.
Kort samengevat ben ik door upc van het kastje naar de muur gestuurd, heb ik +/- 20 euro aan belkosten gemaakt en zit ik weer op mijn oude pakket. Omdat het niet mogelijk schijnt te zijn om een modem zonder ingebouwde router te krijgen bij de nieuwe pakketten van UPC.
Zou iemand van het webcare team hier voor mij naar willen kijken?
Alvast bedankt!
Zo gezegd zo gedaan een x aantal dagen later krijg ik een installatiepakket met een nieuw docsis 3 modem met ingebouwde router, modem aangesloten en direct gekeken of ik de ingebouwde router kon uitschakelen, helaas de optie is ingebouwd maar uitgeschakeld door UPC.
Na wat topics hier doorgespit te hebben toch maar besloten contact op te nemen met UPC om te vragen of ik een modem kon ontvangen zonder ingebouwde router, ja dit was mogelijk maar dan moest eerst alles teruggezet worden naar het pakket zoals het was. Daarna kon ik dan via internet het opnieuw aanvragen waarna ik een email zou ontvangen waar in de keuze gemaakt kon worden voor een modem.
Ik vertrouwde die manier toch niet helemaal en belde aan het eind van de week nogmaals met UPC om te vragen of ik niet alles bij de UPC winkel kon regelen, het antwoord hierop was Ja maar dan moesten eerst alle tickets gesloten zijn, maar dit zou voor het weekend geregeld moeten zijn. Om zaterdag ochtend nogmaals met UPC gebeld om te vragen of ik nu naar de UPC winkel kon om alles in orde te maken zodat ik en 50 mbit internet zou krijgen en een modem zonder ingebouwde router. Nu kreeg ik echter te horen dat dit helemaal niet mogelijk is en dan ik of het wifi modem moest accepteren of genoegen moet nemen met 25 mbit.
Kort samengevat ben ik door upc van het kastje naar de muur gestuurd, heb ik +/- 20 euro aan belkosten gemaakt en zit ik weer op mijn oude pakket. Omdat het niet mogelijk schijnt te zijn om een modem zonder ingebouwde router te krijgen bij de nieuwe pakketten van UPC.
Zou iemand van het webcare team hier voor mij naar willen kijken?
Alvast bedankt!
al jaren niet................