joris driepinter
Forum Gebruiker
- Berichten
- 7
Ik heb me vorige week aangemeld voor het Ziggo alles-in-1 pakket .
Tot op heden heb ik te maken met :
Ziggo (TV), Online (Internet & telefonie), en daarnaast heb ik nog steeds een belbudgetabonnement van KPN. Dit laatste had te maken met de telefonieproblemen destijds bij Orange, de voorganger van Online. Ik wilde namelijk de zekerheid hebben dat ik telefonisch bereikbaar was : als er problemen waren met bellen via het Orange modem kon ik zodoende altijd nog een stekker in het "gewone telefoonstopcontact" stoppen.
Bij het aanmelden bij Ziggo moest ik de naam van de oude provider opgeven, dan kon ziggo de boel overzetten. Ik kon maar 1 optie aanvinken, en aangezien de vraag ging over internet heb ik daar Online aangevinkt. Bij een volgende vraag werd er gevraagd of er een telefoonnummer behouden moest worden. Ik wilde graag het KPN nummer behouden, dus ik heb daar het KPN telefoonnummer maar ingevuld.
Nu kreeg ik vandaag een brief van KPN dat mijn abonnement binnenkort ophield. Ook kreeg ik een brief van ZIggo waarin stond dat begin volgende eek er een monteur van ZIggo langskomt en dat ik vanaf die tijd internet heb van Ziggo.
De vragen die ik nu heb :
- Volgens mij heb ik een opzegtermijn van 1 maand bij Online. Aangezien de brief van Ziggo vermeld dat ik volgende week al Ziggo heb, zal ik met dubbele kosten zitten. Misschien heb ik wel een datum verkeerd ingevuld op het Ziggo Formulier ? Was niet echt duidelijk , er werd geloof ik gevraag naar een "opzegdatum".
-Is Online nu ook opgezegd door Ziggo ? Of heeft Ziggo alleen de KPN afgemeld en moet ik moet Online zelf opzeggen ?
Iemand ervaringen met een soortgelijk scenario ?
-
Tot op heden heb ik te maken met :
Ziggo (TV), Online (Internet & telefonie), en daarnaast heb ik nog steeds een belbudgetabonnement van KPN. Dit laatste had te maken met de telefonieproblemen destijds bij Orange, de voorganger van Online. Ik wilde namelijk de zekerheid hebben dat ik telefonisch bereikbaar was : als er problemen waren met bellen via het Orange modem kon ik zodoende altijd nog een stekker in het "gewone telefoonstopcontact" stoppen.
Bij het aanmelden bij Ziggo moest ik de naam van de oude provider opgeven, dan kon ziggo de boel overzetten. Ik kon maar 1 optie aanvinken, en aangezien de vraag ging over internet heb ik daar Online aangevinkt. Bij een volgende vraag werd er gevraagd of er een telefoonnummer behouden moest worden. Ik wilde graag het KPN nummer behouden, dus ik heb daar het KPN telefoonnummer maar ingevuld.
Nu kreeg ik vandaag een brief van KPN dat mijn abonnement binnenkort ophield. Ook kreeg ik een brief van ZIggo waarin stond dat begin volgende eek er een monteur van ZIggo langskomt en dat ik vanaf die tijd internet heb van Ziggo.
De vragen die ik nu heb :
- Volgens mij heb ik een opzegtermijn van 1 maand bij Online. Aangezien de brief van Ziggo vermeld dat ik volgende week al Ziggo heb, zal ik met dubbele kosten zitten. Misschien heb ik wel een datum verkeerd ingevuld op het Ziggo Formulier ? Was niet echt duidelijk , er werd geloof ik gevraag naar een "opzegdatum".
-Is Online nu ook opgezegd door Ziggo ? Of heeft Ziggo alleen de KPN afgemeld en moet ik moet Online zelf opzeggen ?
Iemand ervaringen met een soortgelijk scenario ?
-