• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstappen naar Ziggo basic/voordeel

Bij de een heb je er telefoon bij en de andere niet, dus de een is alles in een en de andere tv en internet, zoals de naamgeving al duidelijk maakt.
 
Wil eigenlijk 40mbit met Movie XL, maar dat krijg ik niet voor elkaar, bij het voordeelpakket
 
Als ik het zo lees is het verschil

Basic : 25 Mb internet + digitale TV met MediaBox + bellen + Ziggo Go

Voordeelpakket : 40 Mb internet + analoge TV + Ziggo Go
(hier dus GEEN MediaBox)

Als je al een MedaBox of Ci+ module hebt dan kan je wel de zenders zonder smartkaart ontvangen.

zie: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/ zonder smartkaart
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil graag voordeel pakket 39,95 + XL goedkoper dan switchen naar connect start
 
Heb jij destijds zelf die mediabox gekocht of nog gekregen bij een oud Ziggo abonnement?
 
Voordeelpakket heeft geen MediaBox met smartkaart dus kan ook geen Movies + Series XL op.


Basic heet wel een MediaBox met Smartkaart daar kan het neem ik aan wel op.
 
Wil eigenlijk 40mbit met Movie XL, maar dat krijg ik niet voor elkaar, bij het voordeelpakket

Wat jij wil is voor die prijs gewoon niet mogelijk, je moet of snelheid of je smartcards ( en dus alle HD zenders ) inleveren, en gratis smartcards terugkrijgen is helaas niet meer mogelijk.
Zou dus als ik jou was iig nooit overstappen naar het basic pakket, je kan niet alleen geen Movie XL krijgen maar raakt ook je gewone HD zenders kwijt !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan