• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstappen naar XL FPI 60: beter naar winkel (krijg ik direct modem) of online?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tslh
  • Startdatum Startdatum
T

tslh

Ik heb nu een UPC abbo Royaal HD met PVR en voor internet een abbo voor 20 MBPS via Online: ik zie dat ik bij overstappen naar UPC XL met Fiber Power Internet 60 hetzelfde per maand kwijt ben namelijk +/- 70 euro. Maar dan wel 60MB ipv 20MB! Ik ben, denk ik, een redelijk makkelijke klant waar weinig fout kan gaan: geen telefoonnummer dat ik wil meenemen en ik zeg mijn eigen KPN en Online wel op.

Ik woon in Lelystad en de UPC winkel in Almere is dus vlak bij voor me: als ik daarheen zou gaan om dit rond te maken geven ze dan meteen een modem mee? Of heeft dit weinig zin en kan ik beter online bestellen?
 
Hoi,

Ze geven inderdaad een modem mee (mits deze op voorraad is, maar dat zal wel het geval zijn met de belangrijkste modems).

Als je het daar hebt meegenomen zou je in de praktijk en als alles goed gaat, het dezelfde dag nog kunnen gebruiken. :)
 
FreekieDee zei:
Hoi,

Ze geven inderdaad een modem mee (mits deze op voorraad is, maar dat zal wel het geval zijn met de belangrijkste modems).

Als je het daar hebt meegenomen zou je in de praktijk en als alles goed gaat, het dezelfde dag nog kunnen gebruiken. :)

Dus geen wijzigingen in een kast ergens in mijn gebied oid? :)
 
Wijzigingen in kastjes zijn alleen nodig als je nieuw klant van UPC wordt en je kabelsignaal moet worden geschakeld.

Dit is nu niet geval zoals ik het begrijp, dus nee, er hoeft niets in een kastje gedaan te worden (in ieder geval niets handmatigs) ;)
 
FreekieDee zei:
Wijzigingen in kastjes zijn alleen nodig als je nieuw klant van UPC wordt en je kabelsignaal moet worden geschakeld.

Dit is nu niet geval zoals ik het begrijp, dus nee, er hoeft niets in een kastje gedaan te worden (in ieder geval niets handmatigs) ;)

Dat klinkt goed: zaterdag maar even doen dan 8)
Thanks!
 
Terug
Bovenaan