L
lucasjansen
Beste UPC
ik had een vraagje wat betreft lijnhuur
Ik ben overgestapt naar het UPC alles in 1 pakket voor 45 euro per maand , dat ging allemaal prima, aangesloten ,enzovoort
Ik had eerst internet van ONLINE en bellen via KPN en gewoon basis tv van UPC
nu krijg ik een brief van Online dat ik lijnhuur moet betalen omdat ik mijn vaste telefoonabbonement opgezegd hebt en via mijn adsl verbinding maak van de telefoonlijn van kpn en dat dit doorgerekend wordt
Ik heb dus even rondgevraagd wat dit betekende en nu bleek dat mijn online niet opgezegd is door UPC.
Dit zou upc voor mij doen aangezien we ons klantnummer doorgegeven hadden enz en voor de rest geen reactie meer hadden ontvangen dat het niet gelukt is
Nu heb ik een brief gestuurd naar ONLINE voor opzegging maar mijn 3 mails naar UPC over deze kwestie zijn nooit beantwoord , vandaar dat ik het hier post
Ik hoop dat jullie met een oplossing kunnen komen upc want ik vind dit wel een beetje vreemd.
Ik zou graag een vergoeding zien voor deze 1-2 maanden dat ik dubbel betaal
Nu had ik ook nog een probleem met jullie emailsysteem
Ik had onder de hoofdaccount 2 subaccounts gemaakt maar sommige mails gaan naar de verkeerde subaccount terwijl ze echt naar de goede gericht zijn.
PS: heb soms echt heel erg blokkerig beeld met digitale tv en mijn internetsnelheid is avonds ook erg traag
Met vriendelijke Groet
ik had een vraagje wat betreft lijnhuur
Ik ben overgestapt naar het UPC alles in 1 pakket voor 45 euro per maand , dat ging allemaal prima, aangesloten ,enzovoort
Ik had eerst internet van ONLINE en bellen via KPN en gewoon basis tv van UPC
nu krijg ik een brief van Online dat ik lijnhuur moet betalen omdat ik mijn vaste telefoonabbonement opgezegd hebt en via mijn adsl verbinding maak van de telefoonlijn van kpn en dat dit doorgerekend wordt
Ik heb dus even rondgevraagd wat dit betekende en nu bleek dat mijn online niet opgezegd is door UPC.
Dit zou upc voor mij doen aangezien we ons klantnummer doorgegeven hadden enz en voor de rest geen reactie meer hadden ontvangen dat het niet gelukt is
Nu heb ik een brief gestuurd naar ONLINE voor opzegging maar mijn 3 mails naar UPC over deze kwestie zijn nooit beantwoord , vandaar dat ik het hier post
Ik hoop dat jullie met een oplossing kunnen komen upc want ik vind dit wel een beetje vreemd.
Ik zou graag een vergoeding zien voor deze 1-2 maanden dat ik dubbel betaal
Nu had ik ook nog een probleem met jullie emailsysteem
Ik had onder de hoofdaccount 2 subaccounts gemaakt maar sommige mails gaan naar de verkeerde subaccount terwijl ze echt naar de goede gericht zijn.
PS: heb soms echt heel erg blokkerig beeld met digitale tv en mijn internetsnelheid is avonds ook erg traag
Met vriendelijke Groet