overstappen naar UPC telefonie ?

xptje

Forum Gebruiker
Berichten
125
Wij hebben al een jaar of vijf UPC Telefonie en dat naar volle tevredenheid. Nog nooit een storing gehad en vind vaak dat het geluid van UPC Telefonieabonnees nog wat duidelijker doorkomt dan van KPN-abonnees. Verder zijn veel mensen goedkoper uit dan met KPN, tenzij je natuurlijk steeds goed in de gaten houdt welke carrier selectaanbieder voor de bestemming waar jij heen belt het goedkoopst is en je daar toevallig veel heen belt. Abonnementskosten zijn goedkoper dan KPN. Zeker als je een combi-pakket hebt, samen met bijv. Chello of Digital.

Te overwegen is ook altijd om te wachten op de voice over internet telefonie van UPC. Dat wordt nog goedkoper en ook weer in een pakket aangeboden (in meeste gebieden, behalve Rotterdam en Amsterdam alleen wel wachten tot begin 2005).
 
W

Worp3

Hoi,

Ik ben ZEER ONTEVREDEN over UPC telefonie.....
3 maanden geleden zijn wij verhuist.....
Heb 1 maand van te voren mijn KPN abbonoment opgezegd om over te stappen naar UPC telefonie....
In combinatie met mijn chello ABO stukken goedkoper scheelt zo'n 8 Euro.....dat is het wel waard dacht ik.
Ware het niet dat ik na 4 maanden nog steeds lag te wachten op UPC telefonie.....
Ze hebben namelijk een tekort aan modems is regelmatig het antwoord en ik zou eigenlijk nog tot 1 november moeten wachten totdat ik eindelijk zou bellen.... dat is dus 5 MAANDEN.....
Na veel telefoontjes ben ik zou kwaad geworden dat ik toch naar mijn oude vertouwde KPN ben teruggegaan.
Met het verzoek mij nooit meer te bellen voor reclamepraat van UPC telefonie, want daar trap ik niet meer in. >:(
Ze hadden gewoon van het begin afaan moeten zeggen dat het wel eens een half jaar zou kunnen duren wegens dat feit.
Dus mijn ADVIES: Of bij KPN blijven of 6 MAANDEN wachten totdat je eindelijk met UPC kan bellen.
Ook een groot nadeel is dat je er zeker voor het EERSTE JAAR aanvast zit voordat je je ABO kent opzeggen.....en dat zeiden ze tegen mij ook niet.....
SLECHTE voorlichting daar bij UPC. >:(
Dus trek hier je conclusies maar uit.
BTW Over chello CLASSIC ben ik wel tevreden..... zit er al bij toen het nog GOLDMINE heette. :D
 
J

joanne

Worp3 zei:
Hoi,

Ik ben ZEER ONTEVREDEN over UPC telefonie.....
3 maanden geleden zijn wij verhuist.....
Heb 1 maand van te voren mijn KPN abbonoment opgezegd om over te stappen naar UPC telefonie....
In combinatie met mijn chello ABO stukken goedkoper scheelt zo'n 8 Euro.....dat is het wel waard dacht ik.
Ware het niet dat ik na 4 maanden nog steeds lag te wachten op UPC telefonie.....
Ze hebben namelijk een tekort aan modems is regelmatig het antwoord en ik zou eigenlijk nog tot 1 november moeten wachten totdat ik eindelijk zou bellen.... dat is dus 5 MAANDEN.....
Na veel telefoontjes ben ik zou kwaad geworden dat ik toch naar mijn oude vertouwde KPN ben teruggegaan.
Met het verzoek mij nooit meer te bellen voor reclamepraat van UPC telefonie, want daar trap ik niet meer in. >:(
Ze hadden gewoon van het begin afaan moeten zeggen dat het wel eens een half jaar zou kunnen duren wegens dat feit.
Dus mijn ADVIES: Of bij KPN blijven of 6 MAANDEN wachten totdat je eindelijk met UPC kan bellen.
Ook een groot nadeel is dat je er zeker voor het EERSTE JAAR aanvast zit voordat je je ABO kent opzeggen.....en dat zeiden ze tegen mij ook niet.....
SLECHTE voorlichting daar bij UPC. >:(
Dus trek hier je conclusies maar uit.
BTW Over chello CLASSIC ben ik wel tevreden..... zit er al bij toen het nog GOLDMINE heette. :D

Vind het jammer dat je hier zoveel last van hebt gehad. Je hebt wel gelijk. We zitten op dit ogenblik met een mega-modem te kort voor telefonie. Rare vraag hoor, maar waarom heb je in vredesnaam je kpn opgezegd, als je upc je nummer had laten meenemen had je gewoon nog telefoon gehad, want dat regelen wij dan allemaal voor je. En zoals je zelf ook hebt kunnen horen is je voor elk uitstel een gratis maand abbonement aangeboden. Dus in deze zaak, idd sorry voor dat het zolang duurt, modem tekort ligt buiten onze schuld, maar was dan ook zo slim geweest om je nummer te laten porteren. Had je zelfs nog kunnen kiezen of je een publiek of een geheim nummer had gewild.
En dat we je in het begin hadden moeten waarschuwen: wij wisten dit ook niet van te voren. Ligt allemaal aan de fabrieken die ons de modems leveren. Denk je dat wij het leuk vinden om iedereen te moeten bellen me dit vervelende nieuws?
 
L

lowlands

Ben ook al zo'n 3 maanden bezig om UPC telefonie aan te schaffen. Op de eerste afspraak kwam de monteur niet opdagen. tweede afspraak waaren er ineens geen modems meer en op mijn vraag waar het modem van de eerste afspraak gebleven was, vertelde men dat die naar de volgende gegaan was en dat ik weer achter in de wachtrij mocht gaan staan. 3e afspraak werd door UPC tijdig verplaatst. Ben toen maar even naar UPC winkel gegaan ( mischien hadden ze daar wel zo'n modem liggen ) en daar ook het hele relaas uitgelegd. Wat die mij vertelde werd ik al helemaal niet vrolijk van. Volgens hun is de betreffende fabriek PLAT GEBRAND ??? en kan UPC niet eens nieuwe afspraken maken met klanten omdat ze simpelweg niet aan modems kunnen komen.
DUS ....... Doei UPC telefonie en inderdaad NIET MEER BELLEN MET LAFFE VERKOOP PRAATJUS zelfs een weekje proberuh zit er niet meer in.

;D dat lucht op zeg
 
J

joanne

Hahaha,

moet je me toch eens vertellen in welke winkel ze je dat broodje aap hebben verkocht!
fabriek afgebrand. Lijkt me sterk. Volgende week komt eindelijk het eerste deel van de lading weer binnen en de laatste week van oktober de rest. Zou niet helemaal mogelijk zijn zonder fabriek denk je ook niet?
Hoeveel tijd zat er tussen de eerste en de tweede afspraak? Heb je vergoeding aangevraagd voor het niet komen opdagen van de monteur? En nieuwe afspraken? alles moest ingepland worden na 1-11.
 
K

kaysok

Misschien dat ze je mijn modem kunnen geven. Die hebben ze vorige week opgehaald na een jaartje proef. Ik ben mooi van die kl********n af nu. Chello en priority weg! Heerlijk.
 
L

lowlands

joanne zei:
Hahaha,

moet je me toch eens vertellen in welke winkel ze je dat broodje aap hebben verkocht!
fabriek afgebrand. Lijkt me sterk. Volgende week komt eindelijk het eerste deel van de lading weer binnen en de laatste week van oktober de rest. Zou niet helemaal mogelijk zijn zonder fabriek denk je ook niet?
Hoeveel tijd zat er tussen de eerste en de tweede afspraak? Heb je vergoeding aangevraagd voor het niet komen opdagen van de monteur? En nieuwe afspraken? alles moest ingepland worden na 1-11.


Ik kreeg dit te horen in de winkel in Haarlem en idd ik heb voor de eerste afspraak een vergoeding aangevraagd. Service aangevraagd op 12 Augustus. Monteur zou op 20 September langskomen ( wegens modem tekorten ) kwam dus niet. S'avonds meteen gebeld voor nieuwe afspraak op 28 September. 24 September brief van chello dat gemaakte afspraak niet door kan gaan wegens modem tekort. 29 september naar winkel gagaan en eerder genoemd verhaal aangehoord. weer gebeld met 1872 met als resultaat een nieuwe afspraak voor 2 November.

We wachten maar weer af. maar Als ik jou mag geloven gaat het dus dit keer goed komen ? ik weet nu inmiddels niet meer welk verhaal ik nou moet geloven.
 
J

joanne

lowlands zei:
Ik kreeg dit te horen in de winkel in Haarlem en idd ik heb voor de eerste afspraak een vergoeding aangevraagd. Service aangevraagd op 12 Augustus. Monteur zou op 20 September langskomen ( wegens modem tekorten ) kwam dus niet. S'avonds meteen gebeld voor nieuwe afspraak op 28 September. 24 September brief van chello dat gemaakte afspraak niet door kan gaan wegens modem tekort. 29 september naar winkel gagaan en eerder genoemd verhaal aangehoord. weer gebeld met 1872 met als resultaat een nieuwe afspraak voor 2 November.

We wachten maar weer af. maar Als ik jou mag geloven gaat het dus dit keer goed komen ? ik weet nu inmiddels niet meer welk verhaal ik nou moet geloven.

Ja, gaat goed komen dit keer, en anders bel je maar naar 1872 en vraag je naar mij. Kijk ik er wel naar
 
J

joanne

hahaha,

aardig van je. Maar laat dat deel van mn baas maar weg. Denk niet dat ie dat zo leuk zou vinden :-))
 
Bovenaan