• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstappen naar Horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wageningen1911
  • Startdatum Startdatum
W

Wageningen1911

Ik ben in het bezit van digitale tv internet en telefonie van UPC.
Ik zit er aan te denken om over te stappen op horizon.
Is het mogelijk om dit in de winkel te regelen.
Krijg je de ontvanger dan direct mee.
Werkt het direct als je de box hebt.
Hoelang duurt het ongeveer voordat Horizon op Android werkt.
Is het mogelijk om via Horizon ook bv op mijn werk live te kijken


PS
Ik probeer live tv van UPC kijken maar ik zie alleen zwart beeld
 
Voor Horizon TV heb je geen Horizonbox nodig.

Het is mogelijk om Horizon TV via een niet-UPC verbinding te kijken middels VPN (zoekfunctie forum).
Android-app zal gerust komen, niet bekend wanneer.
Bij sommige UPC-winkels is het mogelijk dat je een Horizonbox mee krijgt, maar velen krijgen nul op rekest.

Tip: lees de vele Horizontopics eens door. Daar is al heel veel informatie te vinden.
 
Oke
Dus voor Horizon TV moet je ook gewoon met een digitaal tv abbo tv kunnen kijken.
 
Je moet een internet of DTV abbonoment van UPC afnemen om van Horizon.tv gebruik te kunnen maken.
 
Ik heb Digitale TV (Basis) Telefonie en Internet (50 mb) van UPC.
Is dat voldoende
 
Ik zag overigens bij de MediaMarkt in Eindhoven ook horizon boxen staan (bij zo'n upc-balie-tje)
 
Wageningen1911 zei:
Ik heb Digitale TV (Basis) Telefonie en Internet (50 mb) van UPC.
Is dat voldoende

Ja je kunt daarmee van Horizon.tv website en app (iOS momenteel alleen nog) gratis gebruik maken.
De huidige Horizon mediabox (voor je tv) waarvoor je een apart abonnement zou kunnen afsluiten maar er zitten daarin nog de nodige bugs.
 
Hmmmm
Ik heb Digitale TV (Basis) Telefonie en Internet (50 mb) van UPC.
Ben aangemeld bij mijn UPC
Ik heb Widevine Video Optimizer geinstalleerd
Ik heb Adobe Flash Player 11 gedownload.
Als ik dan op een zender klik zie ik 2 sec een blauw blokje lopen.
Daarna geen beeld.
Wat doe ik verkeerd
 
Wat je verkeerd doet?

Uh, er is een topic voor het Horizon TV platform. Misschien dat topic lezen? Staat vol met ervaringen van anderen en oplossingen voor eventuele problemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan