• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstappen naar HD-TV Abbo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter football57
  • Startdatum Startdatum
F

football57

:)

Ben gisteren 04-09-2010 overgestapt naar:

Mijn abonnementen

− Digitale TV - Royaal met DVR
− Standaardpakket Radio en TV
− Bellen Onbeperkt + Europa
− UPC Internet 120 Mbps

UPC Maximaal Totaalpakket 102,80 euro

Hier zit ook HD-TV bij, de gegevens hebben ze al aangepast op Mijn UPC.

Waarom staat er geen HD-TV bij mijn Royaal met DVR Abbo.

Kreeg gisterenmiddag al een SMS van UPC dat Royaal Pakket al was aangepast, terwijl ik de HD-DVR, (dit zal waarschijnlijk de Cisco HD-DVR worden?) nog moet ontvangen.

Had een Fiber 60 Abbo, hoelang duurt het overschakelen naar Fiber 120?

Ook de Telefonie overschakelen, hoelang duurt dit?

Heb geprobeert UPC te bellen, wachttijd 15 minuten, dus maar deze betere oplossing om antwoord te krijgen op mijn vragen.
 
hd abbo gaat pas in als je de nieuwe box geactiveerd hebt internet zou gelijk moetn werken ze moeten vanaf upc alleen een andre config file sturen naar je modem en dan zou je telefoon ook in orde moeten zijn
je gaat dus ook pas voor hd betalen als je box het doet
suc6
 
@Football57,

Uit jou profiel blijkt dat je een EPC3000 hebt?
Dat betekend dat je nog een nieuw modem krijgt voor alles.
Telefonie kan niet op de EPC3000.

Zodra je het nieuwe modem hebt zal alles werken.
ook je tv word pas aangepast als je de Cisco HD box hebt.
 
davy16 zei:
@Football57,

Uit jou profiel blijkt dat je een EPC3000 hebt?
Dat betekend dat je nog een nieuw modem krijgt voor alles.
Telefonie kan niet op de EPC3000.

Zodra je het nieuwe modem hebt zal alles werken.
ook je tv word pas aangepast als je de Cisco HD box hebt.

Het oude Modem hebben ze laten zitten voor Telefonie en TV.

Voor mijn FiberInternet hebben ze een 2e Modem erbij gezet er was toen nog geen modem voor Alles.

Telefoon had ik een Avond&Weekend Abbo.
 
Het is helaas zo dat je idd met 2 modems blijft zitten.HDtv zal geactiveerd worden zodra je deze ontvanger in huis hebt en aangesloten.Kan dan nog wat uurtjes duren,maar zit een telefoon nummer bij om de boel versneld te activeren.Internet zal je wellicht al wel op de volle snelheid hebben.Dit alles zal men verrekenen,dus kijk niet op van een afwijkende nota volgende keren.
 
:6 :6 :6

Bedankt voor jullie antwoorden, het is nu een stuk duidelijker geworden.
 
Het is helaas zo dat je idd met 2 modems blijft zitten

Niet noodzakelijk...ik heb de HD gebeld, nadat mijn EPC3000 kaduuk ging,
en aangegeven dat ik ipv 2 modems,(i-net & telefoonmodem) 1 modem wilde (Cissco EPC3212).
Dit was geen probleem, en er werd dus keurig een combi modem (EPC3212) geplaatst...
dus gewoon even bellen.
 
Ja,dit zou ik ook doen als 1 van beide modems stuk gaat.
 
Terug
Bovenaan