M
marcelleunge
Heb sinds juli 2009, fiber power 30 in ons nieuw abbonement. Krijg je dan ook een nieuw modem (kennissen van ons wel). De snelheid is heel traag, dus niet sneller dan daarvoor. Of moet ik nog wat activeren?
Met UPC gebeld, en zij zeiden dat ik het modem uit en aan moest zetten dan was het goed, maar nee dus.
Kan het ook andere oorzaken hebben dat het down en uploaden zo traag is. bv router ofzo?
Met UPC gebeld, en zij zeiden dat ik het modem uit en aan moest zetten dan was het goed, maar nee dus.
Kan het ook andere oorzaken hebben dat het down en uploaden zo traag is. bv router ofzo?

Ha dat is inderdaad wel heel traag!!!!