• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

overstappen naar fiberpower 30

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marcelleunge
  • Startdatum Startdatum
M

marcelleunge

Heb sinds juli 2009, fiber power 30 in ons nieuw abbonement. Krijg je dan ook een nieuw modem (kennissen van ons wel). De snelheid is heel traag, dus niet sneller dan daarvoor. Of moet ik nog wat activeren?
Met UPC gebeld, en zij zeiden dat ik het modem uit en aan moest zetten dan was het goed, maar nee dus.
Kan het ook andere oorzaken hebben dat het down en uploaden zo traag is. bv router ofzo?
 
Wat je trouwens ook nog even kan doen is de pc direct op de upc modem aansluiten, zonder de router. Als de snelheid dan wel goed is ligt het probleem bij je router.
 
https://www.speedtest.net/result/563164996.png
 
Is dat niet de snelheid waarmee ze die telefonie modems mee uitrusten ? :P
 
was aan het internetten en toen de speedtest gedaan
 
Maar goed heb je een router? Zo ja heb je al geprobeerd om hem eens direct op de UPC modem aan te sluiten (router er dus tussen uit). Want als de snelheid dan goed is dan is je router het probleem.
 
Terug
Bovenaan