Eindelijk de keuze gemaakt. Van KPN naar Alles in 1 van Ziggo. Alles aangemeld en dat liep vlekkeloos, totdat ik geen bevestigingen ontving. Geen probleem telefoontje Ziggo en ik kreeg mijn bevestiging. Datum bevestigd van omzetting en dan maar hopen. Krijg vervolgens een andere datum door, maar enfin dat had te maken met KPN. Monteur komt langs zoals afgesproken en installeert Ziggo modem, ontvanger en alles. Nog even activeren en klaar. Alleen dat laatste lukte niet. Was iets met de order, kon een dagje duren maar zeker ruim voor opzegging actief. Enfin, dag erop niets. Bellen, volgens Ziggo een technisch probleem, stuurde een monteur langs. Monteur, was geen probleem alleen bij de order van Ziggo. Mmmm, Nog even en dan gaat KPN alles afsluiten. Weer gebeld en men kon geen datum aangeven. Moest zelf maar even met KPN regelen voor een overlap. KPN geeft aan dat dit door de overstapservice niet kan. Ziggo dag erna gebeld, inderdaad foutje in administratie, konden niet aangeven hoelang het ging duren. Werd wel aangewerkt. Of Ziggo mijn abonnement bij KPN kon verlengen? Ja hoor, verlengen we nog een 3 weken extra. Weet u wanneer alles actief wordt? Nee, daar heeft Ziggo geen zicht op, maar u wordt gebeld. Ondertussen geen interactieve televisie die we net zo graag nu wilde gebruiken. En Ziggo maar reclame maken. Iedere dag probeer ik of ik kan activeren, maar krijg steeds de melding uw verbinding is actief, maar kan nergens de activatie codes invullen. Heeft iemand ook ervaring hiermee, enig idee hoelang zoiets kan duren?