• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstappen goedkoper??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
250
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Ik heb nu van @home, internet 4000, digt. tv totaal en bellen.

Zou het goedkoper zijn om over te stappen??

Ik betaal nu namelijk ook nog 15,90 in de maand voor analoog (volgens mij) en die kan ik bij Ziggo niet vinden in de berekening...


Bedankt voor de reactie.
 
Hallo,

Ik heb nu van @home, internet 4000, digt. tv totaal en bellen.

Zou het goedkoper zijn om over te stappen??

Ik betaal nu namelijk ook nog 15,90 in de maand voor analoog (volgens mij) en die kan ik bij ziggo niet vinden in de berekening...


Bedankt voor de reactie.

ja dan is een alles in 1 pakket goedkoper daar zit de 15,90 al bij in
 
Als je net zoals ik bij @Home Internet Regelmatig + Basisbellen + TV hebt, scheelt je dat EUR 1,85 in de maand. Ik heb reeds gebeld om de zaak over te zetten. Het overzetten zal nog enige tijd duren en je krijgt ook nog een gratis decoder erbij. Maar hopen dat het een Humax IR-FOX C is, want die bevalt mij goed !
 
Als je net zoals ik bij @Home Internet Regelmatig + Basisbellen + TV hebt, scheelt je dat EUR 1,85 in de maand. Ik heb reeds gebeld om de zaak over te zetten. Het overzetten zal nog enige tijd duren en je krijgt ook nog een gratis decoder erbij. Maar hopen dat het een Humax IR-FOX C is, want die bevalt mij goed !

ik denk dat je een rekenfoutje maakt het scheelt namelijk 0,85 euro

huidig situatie 49,95 voor het internet + 9,95 voor telefonie en 15,90 voor basis is samen 55,80 daar gaat een combikorting van 5 euro af maakt dus 50,80
dat is dus 0,85 euro verschil. wel krijg je met een alles in 1 paket de dubbele snelheid en gratis bellen naar ander ziggo klanten en 5 wisselende digitale zenders uit het uitgebrijdee aanbod.
 
Bedankt voor het gereken...:lol: Maar ik heb nu dus alle digitale zenders, alleen filmnet, zee en die anderen.

Als ik de extra zenders bij ziggo erbij doe, dan wordt het wel duurder...
 
Bedankt voor het gereken...:lol: Maar ik heb nu dus alle digitale zenders, alleen filmnet, zee en die anderen.

Als ik de extra zenders bij ziggo erbij doe, dan wordt het wel duurder...
Ja, dat is je eigen keuze.

Ik heb geen behoefte aan Turkse-, Chinese- (en andere specifieke regionen in het oosten) en filmzenders, dus die pakketten zijn aan mij niet besteed. De films download ik zelf wel (DVD9) en ik dacht er gisteren nog aan... Eindelijk hebben we weer National Geografic Channel (wat ik toch wel mistte toen het gedeeld werd met een andere zender) en nu hebben we het en kijk ik nog niet hahaha.
 
Als je net zoals ik bij @Home Internet Regelmatig + Basisbellen + TV hebt, scheelt je dat EUR 1,85 in de maand. Ik heb reeds gebeld om de zaak over te zetten. Het overzetten zal nog enige tijd duren en je krijgt ook nog een gratis decoder erbij. Maar hopen dat het een Humax IR-FOX C is, want die bevalt mij goed !

"Het overzetten zal nog enige tijd duren"

Volgens de mail die ik heb ontvangen worden mijn gegevens " waarschijnlijk in Augustus " overgezet en zal ik dan pas het pakket wat ik half Mei voor het eerst heb besteld kunnen gebruiken. (met een levertijd van 2 weken :evil:)
 
"Het overzetten zal nog enige tijd duren"

Volgens de mail die ik heb ontvangen worden mijn gegevens " waarschijnlijk in Augustus " overgezet en zal ik dan pas het pakket wat ik half Mei voor het eerst heb besteld kunnen gebruiken. (met een levertijd van 2 weken :evil:)
en dan maar hopen dat de digitale ontvanger inderdaad gratis is. ik lees in andere draadjes dat dit niet gratis is
zie https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=104571#post104571 (ik bedoel postnr 15, krijg de link niet goed voor elkaar )

EN dat die actie voor een gratis digitale ontvanger nog steeds geldig is op het moment dat @home-gebruikers omgezet zijn naar Ziggo
 
Hallo,

Ik heb nu van @home, internet 4000, digt. tv totaal en bellen.

Zou het goedkoper zijn om over te stappen??

Ik betaal nu namelijk ook nog 15,90 in de maand voor analoog (volgens mij) en die kan ik bij ziggo niet vinden in de berekening...


Bedankt voor de reactie.

Misschien wel, lees echter even de andere berichten over Ziggo en de werkelijke levertijden van de pakketten. Dan ga je denk ik voorlopig niet overstappen voor een paar euro verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan