Overstap van Ziggo naar KPN

tuurlijk is er bij ander providers kommer en kwel overal waar mensen zijn is dat zo of het is echt of gewoon om te klagen niets vreemd aan mensen toch.
Ziggo uitgeroepen tot best provider ;)

wat een gezever over overstappen naar KPN ga lekker en slotje op dit topic . :)
 
Natuurlijk is het overal hetzelfde, je kan het treffen en je kan het allemaal tegen hebben. Maar feit blijft dat in de grote ziggo gebieden er niet echt een beter alternatief is, alsof ze onderling afspraken hebben.
Verdeel en heers zullen we maar zeggen.
 
Fradet zei:
Iedereen die glasvezel afneemt bij KPN hoort een V10 te krijgen, alleen bij mij is het fout gegaan bij het inpakken van de ontvangers en de modem. Tevens heeft de monteur niet goed opgelet. >:(

Ja, ik heb vandaag nogmaals gebeld hierover met KPN en er werd mij deze keer gezegd dat ze niet kunnen garanderen dat wij de EB v10 krijgen. Zeker vanwege de hoge vraag naar dit modem. 17 juni komt de monteur en in de week erna worden we gebeld door de vriendelijke mevrouw die ik vandaag aan de lijn had. Mochten we geen v10 ontvangen hebben, dan wordt deze direct omgeruild.

Vandaag overigens al de bevestiging van Ziggo dat de dienst 'Bellen' opgezegd is en dat het nummer op 17 juni geporteerd wordt naar KPN. De rest van de diensten staan niet vermeld, dus morgen maar even informeren bij Ziggo.
 
Creative Solution zei:
Ja, ik heb vandaag nogmaals gebeld hierover met KPN en er werd mij deze keer gezegd dat ze niet kunnen garanderen dat wij de EB v10 krijgen. Zeker vanwege de hoge vraag naar dit modem. 17 juni komt de monteur en in de week erna worden we gebeld door de vriendelijke mevrouw die ik vandaag aan de lijn had. Mochten we geen v10 ontvangen hebben, dan wordt deze direct omgeruild.

Vandaag overigens al de bevestiging van Ziggo dat de dienst 'Bellen' opgezegd is en dat het nummer op 17 juni geporteerd wordt naar KPN. De rest van de diensten staan niet vermeld, dus morgen maar even informeren bij Ziggo.

KPN doet niet zo moeilijk mocht je een V8 of V9 krijgen ruilen ze deze inderdaad zonder problemen om. Wellicht een tip om even op het KPN forum rond te kijken zitten ook webcare medewerkers.

Wat betreft de opzegging bij Ziggo.
Ik was ook eerst huiverig over of de opzegging wel goed ging. Ziggo gaf aan dat het niet hun taak maar die van KPN is en aanhouden wat KPN doorgeeft. Een telefoontje naar KPN in de late avond gaf mij toen duidelijkheid over hoe de overstap service in zijn werk gaat.

Als het goed is maak je gebruik van de overstap service? Mocht dat zo zijn KPN zegt je producten op met een opzeg termijn in de toekomst. Dat kan in jouw geval bijvoorbeeld eind juni zijn. Echter op het moment dat je modem bijvoorbeeld op 17 juni online komt en geactiveerd is worden direct de diensten bij Ziggo stop gezet. Dat zou in jouw geval bijvoorbeeld 17 juni zijn. Dit doen ze mocht er levering problemen zijn dat je niet zonder komt te zitten of met extra kosten te maken krijgt. ;)
 
Mabili zei:
KPN doet niet zo moeilijk mocht je een V8 of V9 krijgen ruilen ze deze inderdaad zonder problemen om. Wellicht een tip om even op het KPN forum rond te kijken zitten ook webcare medewerkers.

Precies. Voor mijn ouders heb ik het ook vrij snel kunnen regelen. Aan het einde van onze mobiele contracten krijgen mijn ouders altijd onze iPhones. Inmiddels hebben wij de 6 en 6S en mijn ouders hebben de 5 en 5S. Zo mooi... altijd sarcastisch klagen: 'Laat die telefoon nou eens liggen', tijdens een bezoekje of zo. Nu doen ze zelf niet anders :P Anyhoe, het draadloze bereik was met v8 gewoon prut. Nu met v10 is er in het hele huis bereik en kunnen ze ook op zolder naar instructievideo's kijken via YouTube (zoals met die XS4All-reclame).

Mabili zei:
Wat betreft de opzegging bij Ziggo.
Ik was ook eerst huiverig over of de opzegging wel goed ging. Ziggo gaf aan dat het niet hun taak maar die van KPN is en aanhouden wat KPN doorgeeft. Een telefoontje naar KPN in de late avond gaf mij toen duidelijkheid over hoe de overstap service in zijn werk gaat.

'Niet hun taak...', snap ik en daarna lekker hypocriet contact opnemen waarom men wil overstappen :)

Mabili zei:
Als het goed is maak je gebruik van de overstap service? Mocht dat zo zijn KPN zegt je producten op met een opzeg termijn in de toekomst. Dat kan in jouw geval bijvoorbeeld eind juni zijn. Echter op het moment dat je modem bijvoorbeeld op 17 juni online komt en geactiveerd is worden direct de diensten bij Ziggo stop gezet. Dat zou in jouw geval bijvoorbeeld 17 juni zijn. Dit doen ze mocht er levering problemen zijn dat je niet zonder komt te zitten of met extra kosten te maken krijgt. ;)

Uiteraard, we maken gewoon gebruik van de overstapservice. Ik laat het toch maar gewoon even lekker gaan. Vanochtend heeft KPN al het iTV-abonnementsnummer en de pincode gestuurd via mail, dus zal er vandaag wel weer een e-mail van Ziggo komen.

Voor de rest is eigenlijk alles (tot nu toe) wel duidelijk. Mooi dat RoutedTV. Alles voor TV hou ik op 1 LAN-poort (met switch) en alles wat internet gebruikt zet ik op de andere poorten. 3e switch erbij kopen voor in het TV-meubel en mijn Asus AP lekker los van iTV.
 
Bij me vriendin met eveneens KPN glasvezel kregen ze eerst de Experiabox v9 bij aansluiting, maar deze bleek niet 100% te zijn en is later omgeruild door de monteur voor een Experiabox V10, sindsdien werkt het perfect, kosten zijn minder maar krijgen wel meer terug

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 
Ziggo Opzegservice heeft ons bijna twee weken lang proberen te bellen om zogenaamd alle stappen bij het overstappen te gaan nalopen. Onzin natuurlijk... ze willen alleen maar een aanbod doen. Enfin, overdag heb ik absoluut geen tijd om te bellen, maar na 17.00 uur en in het weekend zijn ze gesloten. Dan maar geen contact. Gisteren is dan eindelijk de opzegbevestiging van de diensten via mail naar ons toegestuurd. Nu is het wachten tot 17 juni.
 
Terug
Bovenaan