• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstap van Philips 8111 DVR naar Horizon verstandig?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wbree
  • Startdatum Startdatum
W

wbree

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de Philips vastloopt. Stekker eruit/erin lost het dan wel op.
Ik vroeg me af of ik moet gaan voor een Horizon variant. Heb daarnaast ook nog een CI kaartje.
En gaat me dat meer kosten? En kan ik dan een extra mediabox krijgen voor een 3e toestel in huis?
Wat lever ik in qua functionaliteit?
 
Ik heb mijn Philips DVR ook omgeruild voor de Horizon en heb hier zeker geen spijt van en qua functionaliteit er alleen maar op vooruitgegaan.
 
Robert Koopman zei:
Ik twijfel ook een beetje maar een nieuw contract zie ik niet zitten.

Als je geen gebruik maakt van kortingsactie dan hou je gewoon het contractdatum van je huidige, oftewel geen :-).

P.S. bij mij draait de Horizon Mediabox ook stabiel. Dus zou geen reden weten waarom niet.
 
cornelisvandenberg zei:
Ik heb mijn Philips DVR ook omgeruild voor de Horizon en heb hier zeker geen spijt van en qua functionaliteit er alleen maar op vooruitgegaan.

hier dezelfde ervaring,
echt geen spijt meer :-)
 
Wat het je meer gaat kosten kan je zien binnen je mijn Ziggo door bij mijn producten onderaan op wijzig dit abonnement te klikken
 
Als ik voor de Horizon settopbox kies betaal ik i.p.v. € 43, € 46,- per maand (heb Royaalpakket en CI+ module).
Wil ik een extra kastje dan zegt die dat hij dan Horizon TV instelt en betaal ik € 41,-. Raar?
Is Horizon TV wat anders dan een Horizon settopbox?
 
Horizon TV is de losse app om de TV zenders ook via je labtop pc tablet of telefoon te bekijken hiervoor is geen horizon box nodig.
Hiervan kun je nu al gebruik maken door op de site op horizon tv in te loggen via mijn Ziggo
 
Terug
Bovenaan