W
wbree
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de Philips vastloopt. Stekker eruit/erin lost het dan wel op.
Ik vroeg me af of ik moet gaan voor een Horizon variant. Heb daarnaast ook nog een CI kaartje.
En gaat me dat meer kosten? En kan ik dan een extra mediabox krijgen voor een 3e toestel in huis?
Wat lever ik in qua functionaliteit?
Ik vroeg me af of ik moet gaan voor een Horizon variant. Heb daarnaast ook nog een CI kaartje.
En gaat me dat meer kosten? En kan ik dan een extra mediabox krijgen voor een 3e toestel in huis?
Wat lever ik in qua functionaliteit?