• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstap service

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bernie22
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bernie22

Ben onlangs overgestapt op alles in 1 van Ziggo. Heb de overstapservice voor het opzeggen van internet en bellen van Tele2 ingevuld en opgestuurd. Nu heb ik bij Ziggo dus gewoon mijn oude nummer! Toppie! Prima geregeld.

Nu mijn vraag: hoe kom ik er achter of er nu ook daadwerkelijk door Ziggo mijn oude abo opgezegd is? Hoor van Tele2 ook niks?!
 
Tele2 werkt met 1 of 2-jarige contracten.
Weet je zeker dat je contractvrij was? Anders is alleen het telefoonnummer geporteerd naar Ziggo, maar moet je wel je Internet en Bellen-contract uitzitten (en blijven betalen) bij Tele2.
 
Contract is vrij. Heb ik reeds uitgediend. Telefoonnummer is al overgenomen. Nu kan ik nergens vinden of het opzeggen bij Tele2 door ziggo reeds gedaan is.........

Iemand enig idee hoe ik daarachter kan komen?
 
Contract is vrij. Heb ik reeds uitgediend. Telefoonnummer is al overgenomen. Nu kan ik nergens vinden of het opzeggen bij Tele2 door ziggo reeds gedaan is.........

Iemand enig idee hoe ik daarachter kan komen?

Misschien Tele2 klantenservice bellen ... ? (Ziggo kan niet zien of tele2 je abbo beeindigd heeft natuurlijk, die hebben het alleen doorgegeven, wat gelukt is omdat anders je nummer niet geporteerd zou zijn)

Je zou verwachten dat Tele2 je een bevestigingsbrief of mail gestuurd zou hebben, in elk geval vanwege je nummer portering.
 
Ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan als jij en was ook bij Tele2. Bij mij is alles feilloos verlopen en ik kreeg pas maanden later een schrijven van Tele2. Je kunt natuurlijk altijd even bellen met Ziggo ter controle. .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan