• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstap procedure

  • Onderwerp starter Onderwerp starter JoeyB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JoeyB

Hallo

Ik heb een vraag namens de Overstap procedure, mijn vader, heeft momenteel een internet, tv en telefoon aansluiting van Online Breedband, echter gezien de technologie, loopt Online naar onze mening achter ten opzich van bv UPC KPN en Ziggo.

Mijn vader heeft een abonnement bij ziggo gehad ondanks tevredenheid is beëindigd wegens omstandigheden die ik hier niet zal noemen

Nu is echter mijn vraag, stel ik zou door jullie de overstap laten regelen, hoe zit het met de betaling en het gebruik kunnen maken van de internet, tv en telefoon.

Kleine Edit: vergeten te posten, ook hoe zit er hiermee met aansluitkosten? ik ga ervan uit dat deze ook gewoon betaald moeten worden.
Zal dit gewoon gelijkmatig aflopen, om even een voorbeeld te noemen

29 januari wordt oude provider stopgezet en 30 januari gaat Ziggo verder, en betaal ik voor laatste keer dan online en de maand erna betaal ik verder aan ziggo.

Of betaal ik een laatste keer aan Online en zit ik dan nog is een aantal weken zonder gebruik te kunnen maken van bovenstaande diensten, voor dat ziggo de zaken overneemt.

Ik hoop het hierbij een beetje duidelijk uitgelegd te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou zomaar kunnen dat hij opeens zonder zit.
Sowieso is er een probleem als je telefoonnr. wilt porteren.
Wil je dat niet, dan zou ik (maar wie ben ikke) minimaal een maand overlap doen. En Online pas opzeggen als Ziggo werkt.
 
Heb er een kleine edit bijgedaan, was iets vergeten

@mesa57 hij zou dan inderdaad het nummer willen behouden, nu ben ik geen super technicus hoe het zit met dit soort zaken maar goed anders was ik hier niet :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan