• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstap over een paar maanden maar nu al aangesloten!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vandeven
  • Startdatum Startdatum
V

vandeven

Wie heeft dit probleem al eens meegemaakt? Ik ben begin december gebeld voor een aktie (toevallig vondt ik dat omdat ik een dag tevoor een mail gestuurd had met een paar vragen).
Heb te kennen gegeven dat ik eerst een opzeg termijn had bij mijn huidige telefonie en internet aanbieder van een maand. Dat was geen probleem dan zouden ze het een aantal maanden vooruit schuiven en zou ik pas per 1 februarie recht hebben op het totaal pakket met hd dvdr, onbp.telefonie en 60mb internet en als laatste extra kanalen.
Mooi toch voor 78 euro best nog prijzig maar ja.... wachten op ons brabant net ? duurt nog wel even denk ik.
Krijg nog geen week later het modem en de hd mediabox binnen, dat is behoorlijk snel vond ik.
Tot vandaag, zette de media box aan om iets op te nemen geeft hij melding van update 15 min........ na 1 uur en al eens uitgezet nog niets. UPC gebeld vragen ze of ik de nieuwe mediabox aangesloten had. Ik zei nee, dat doe ik pas op 1 febr. a.s. Zeiden ze dat ik nu het pakket al had... nou mooi niet dus... bleef erop hameren dat ik pas 1 februarie overga en krijg te horen dat het hun fout was en dat ik het maar zo moest nemen dat het ff wat duurder was. Ik zei dat ik daar niet mee eens was, maar heb nu geen keus.. programmas die ik nog wilde kijken kan ik nu op mijn buik schrijven.
enfin Moest de volgende dag (morgen) maar bellen met de facturering.
Ik zeg mooi is dat, het hele hebben en houwen wordt opgenomen maar je kunt verder niets. Ja terug sturen was een optie en dan duurd het tot ongeveer februarie voordat alles weer normaal is.
D8 het niet.
Indien er geen fatsoenlijke actie van UPC komt kijk ik wat voor stappen ik kan ondernemen.
Ben jaren geleden weggegaan ivm alleen maar problemen etc. nu denk ik dat het onderhand wel eens opgelost zou kunnen zijn na zoveel jaar...... Begint gewoon weer van voren af aan.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt (denk het haast van wel) wat heb jij toen gedaan?

groetjes,
Theo
 
je mag alles binnen 7 werkdagen weer terugsturen hoor, geen probleem ;)

Wat betreft dat je alle diensten al hebt ontvangen kan kloppen, UPC stuurt jou de diensten en je kan er dan inderdaad gebruik van maken.
Je telefonie zal een tijdelijk nummer hebben. (en dus per februari 2011 je huidige nummer)

Maar zolang jij niks aansluit zal de prijs per maand gewoon 78 euro blijven :-\

UPC heeft de fout gemaakt, en kunnen dit maar via 1 manier oplossen, of deactiveren en per feb 2011 activeren of geld terug van de gemaakte kosten.

Stuur eens een pm naar: https://chelloo.nl/Ziggo/index.php?action=pm;sa=send;u=10000 (administratieve zaken, let op hun hebben het druk en ze zullen dus niet gelijk reageren)
Vermeld in het bericht je: klantnummer, adres, naam etc.
 
Hoi Davy,

Ik betaal nu iets rond de 35 euro p/mnd. Dat gaat dan naar 78 euro vanaf december dit jaar omdat ik toen upc heb aangevraagd.
Maar het zou per 1febr. ingaan en dat hebben ze niet gedaan, ze hebben per direct in laten gaan terwijl ze mijn telefonie bij Tele2 wel per 1 febr. hebben opgezegt. Tele2 is dus op de hoogte hiervan.
Nu heb ik een medewerker een half uur a 10ct p/min. aan de lijn gehad en het enigste (hij is wel 2 keer naar ander afd. gelopen) om de spullen terug te sturen en weer opnieuw aan te vragen eind januari.
Als ik ergens een ..... hekel aan heb is dat ik dit moet gaan doen, gaat mij de zin echt hangen en mogen ze van mij alles houden en hoeft het niet meer.
Ze proberen iets te verkopen maken dan nog fouten.... dacht dat het nu wel beter was geworden dan jaren geleden. Ben toen met telefonie weggegaan bij upc. NU aantal jaren verder is het nog steeds een zooitje.
Het enige nadeel met call centers is dat je niemand te pakken krijgt die ballen heeft en gewoon zorgt dat het voor elkaar komt. 't is meer kijk maar de klant boeit ons niet. Die is toch wel gek genoeg om het weer aan te vragen. Als het nu aan mijn vrouw lag, gaat de tv er ook uit. helemaal niks meer van upc.
Ik geef ze een kans omhet op een ander manier op te lossen.

Ik ga kijken wat administratieve zaken voor oplossing kan geven.
Ben gewoon een beetje pissoff je komt nog geen stap verder.
bedankt voor je reactie.
Theo
 
Terug
Bovenaan