V
vandeven
Wie heeft dit probleem al eens meegemaakt? Ik ben begin december gebeld voor een aktie (toevallig vondt ik dat omdat ik een dag tevoor een mail gestuurd had met een paar vragen).
Heb te kennen gegeven dat ik eerst een opzeg termijn had bij mijn huidige telefonie en internet aanbieder van een maand. Dat was geen probleem dan zouden ze het een aantal maanden vooruit schuiven en zou ik pas per 1 februarie recht hebben op het totaal pakket met hd dvdr, onbp.telefonie en 60mb internet en als laatste extra kanalen.
Mooi toch voor 78 euro best nog prijzig maar ja.... wachten op ons brabant net ? duurt nog wel even denk ik.
Krijg nog geen week later het modem en de hd mediabox binnen, dat is behoorlijk snel vond ik.
Tot vandaag, zette de media box aan om iets op te nemen geeft hij melding van update 15 min........ na 1 uur en al eens uitgezet nog niets. UPC gebeld vragen ze of ik de nieuwe mediabox aangesloten had. Ik zei nee, dat doe ik pas op 1 febr. a.s. Zeiden ze dat ik nu het pakket al had... nou mooi niet dus... bleef erop hameren dat ik pas 1 februarie overga en krijg te horen dat het hun fout was en dat ik het maar zo moest nemen dat het ff wat duurder was. Ik zei dat ik daar niet mee eens was, maar heb nu geen keus.. programmas die ik nog wilde kijken kan ik nu op mijn buik schrijven.
enfin Moest de volgende dag (morgen) maar bellen met de facturering.
Ik zeg mooi is dat, het hele hebben en houwen wordt opgenomen maar je kunt verder niets. Ja terug sturen was een optie en dan duurd het tot ongeveer februarie voordat alles weer normaal is.
D8 het niet.
Indien er geen fatsoenlijke actie van UPC komt kijk ik wat voor stappen ik kan ondernemen.
Ben jaren geleden weggegaan ivm alleen maar problemen etc. nu denk ik dat het onderhand wel eens opgelost zou kunnen zijn na zoveel jaar...... Begint gewoon weer van voren af aan.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt (denk het haast van wel) wat heb jij toen gedaan?
groetjes,
Theo
Heb te kennen gegeven dat ik eerst een opzeg termijn had bij mijn huidige telefonie en internet aanbieder van een maand. Dat was geen probleem dan zouden ze het een aantal maanden vooruit schuiven en zou ik pas per 1 februarie recht hebben op het totaal pakket met hd dvdr, onbp.telefonie en 60mb internet en als laatste extra kanalen.
Mooi toch voor 78 euro best nog prijzig maar ja.... wachten op ons brabant net ? duurt nog wel even denk ik.
Krijg nog geen week later het modem en de hd mediabox binnen, dat is behoorlijk snel vond ik.
Tot vandaag, zette de media box aan om iets op te nemen geeft hij melding van update 15 min........ na 1 uur en al eens uitgezet nog niets. UPC gebeld vragen ze of ik de nieuwe mediabox aangesloten had. Ik zei nee, dat doe ik pas op 1 febr. a.s. Zeiden ze dat ik nu het pakket al had... nou mooi niet dus... bleef erop hameren dat ik pas 1 februarie overga en krijg te horen dat het hun fout was en dat ik het maar zo moest nemen dat het ff wat duurder was. Ik zei dat ik daar niet mee eens was, maar heb nu geen keus.. programmas die ik nog wilde kijken kan ik nu op mijn buik schrijven.
enfin Moest de volgende dag (morgen) maar bellen met de facturering.
Ik zeg mooi is dat, het hele hebben en houwen wordt opgenomen maar je kunt verder niets. Ja terug sturen was een optie en dan duurd het tot ongeveer februarie voordat alles weer normaal is.
D8 het niet.
Indien er geen fatsoenlijke actie van UPC komt kijk ik wat voor stappen ik kan ondernemen.
Ben jaren geleden weggegaan ivm alleen maar problemen etc. nu denk ik dat het onderhand wel eens opgelost zou kunnen zijn na zoveel jaar...... Begint gewoon weer van voren af aan.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt (denk het haast van wel) wat heb jij toen gedaan?
groetjes,
Theo

