B
brink01
Ik ben sinds vorige week veranderd van pakket bij upc. 4 in 1. Van royaal dvr naar hd. En nu ook internet en bellen bij upc. Neem ik de extra zenders van de royaal dvr mee naar Hd? Ik heb ook een mail ontvangen met informatie over mijn nieuw pakket. Hier staat voor mij een onbekend nummer op lijn 1. Ik heb aangegeven mijn huidige nummer te willen behouden. Ik heb ook een formulier ingevuld. (2 keer zelfs) Gaat er iets fout?