• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

overstap naar Hd tv.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter brink01
  • Startdatum Startdatum
B

brink01

Ik ben sinds vorige week veranderd van pakket bij upc. 4 in 1. Van royaal dvr naar hd. En nu ook internet en bellen bij upc. Neem ik de extra zenders van de royaal dvr mee naar Hd? Ik heb ook een mail ontvangen met informatie over mijn nieuw pakket. Hier staat voor mij een onbekend nummer op lijn 1. Ik heb aangegeven mijn huidige nummer te willen behouden. Ik heb ook een formulier ingevuld. (2 keer zelfs) Gaat er iets fout?
 
Zat je telefonie voor heen ook al bij UPC, of kom je van een andere provider wat telefonie betreft?
 
Even wat betreft de extra zenders:
Je hebt het vermoeidelijk over Film1,Sport1, Eredivisie Live ?

Uiteraard worden deze zenders niet opgezegd, die komen gewoon weer op je nieuwe box te staan.

Wat betreft telefonie heeft MartCom gereageerd.
 
Ik zat eerst bij Kpn en nu ga ik naar Upc.
 
brink01 zei:
Ik zat eerst bij Kpn en nu ga ik naar Upc.
Oké, je hebt Nummerbehoud aangevraagd?

Het is namelijk zo dat je eerst een tijdelijk nummer krijgt.
Zodra je nummer over is van KPN naar UPC, zal dat tijdelijke nummer vervallen, en heb je weer je oude terug.
Eventueel als je het nog niet had gedaan voor nummerbehoud: https://www.upc.nl/bellen/nummerbehoud/
 
Telefonisch aangeven dat je nummerbehoud wilt, werkt niet. Je moet echt even het formulier op https://www.upc.nl/bellen/nummerbehoud/ invullen en opsturen, dan moet het in orde komen.

Ik ga er hier bij vanuit dat je zelf nog niet KPN hebt opgezegd qua telefonie. Indien dat wel zo is: onmiddellijk die opzegging cancellen, dat doet UPC namelijk voor je naar aanleiding van je nummerbehoud-aanvraag.
 
Terug
Bovenaan