A
Agrippa
Zoals het onderwerp al zegt ben ik sinds kort overgestapt op alles in 1. Daarvoor had ik al digitale TV van Ziggo met prima (HD)beeld.
Nu heb ik sinds de overstap op Canvas, MCM, TCM en SyFy blokkerig beeld. Verder heb ik geen problemen met de internet- en telefoonverbinding.
Heeft dit misschien met de splitter (naar het internet/telefoon modem en radio/TV) te maken? En hoe is eea te verhelpen?
Nu heb ik sinds de overstap op Canvas, MCM, TCM en SyFy blokkerig beeld. Verder heb ik geen problemen met de internet- en telefoonverbinding.
Heeft dit misschien met de splitter (naar het internet/telefoon modem en radio/TV) te maken? En hoe is eea te verhelpen?
Laatst bewerkt door een moderator: