• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overschijven van naam van 2 eigenaren geleden.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dwarf
  • Startdatum Startdatum
D

Dwarf

Goedemorgen allemaal!

Ik maak toch maar een topic aan want ik komt er met de zoekfunctie niet helemaal uit.


Momenteel staat tv op naam van een ex die al 8 jaar geleden weg is gegaan uit mijn huis. Internet en telefoon staan op naam van een ex die al 2 jaar weg is.

Nu wilt upc het niet overzetten op mijn naam. Ik heb al gesproken met 3 medewerkers. De eerste kon het niet, de tweede(naam zal ik niet noemen) wilde het wel doen maar reageerf niet op terugbel verzoek om het te regelen. De medewerker van vanochtend wilde het niet en zij dat mijn ex maar moest bellen. Ik wil hem niet lastig vallen met dit verzoek.

Is er iemand die mij kan helpen of kan adviseren wat nu te doen?

Op de site staat een overname formulier maar dan moet ik legitimatie kopien regelen maar mijn eerste ex heb ik niet eens contact meer mee.

Alvast bedankt voor de reacties!

Met vriendelijke groet,

Charmaine.
 
Ik ken dit verhaal, een kennis van mij heeft hetzelfde probleem maar dan met haar broer...
Helaas is met de mensen die je telefonisch te spreken krijgt, geen land te bezeilen.

Mijn advies is, het hele verhaal in een brief te zetten en bewijs meeleveren dat het pand op jouw naam staat (huur- of koopcontract), evt. met een uittreksel GBA. Als dit niets bewijst, ben je helaas nergens en zul je eerst moeten regelen dat dat op orde is.

In die brief leg je alles uit, inclusief namen, (globale) datums, etc.
Zorg dat je duidelijk je verhaal doet, met feiten, maar zonder dat het te ingewikkeld gaat worden.
Vervolgens verzoek je om een contractovername, evt. voorafgaand aan contact met jou.

De brief kun je gefrankeerd verzenden naar:
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad
 
Dan zou ik Jazzpr's advies opvolgen. Misschien dat Webcare je sneller kan helpen dan een brief. Bewijsstukken kunnen vaak namelijk ook gefaxt worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
knuffa zei:
Dan zou ik Jazzpr's advies opvolgen. Misschien dat Webcare je sneller kan helpen dan een brief. Bewijsstukken kunnen vaak namelijk ook gefaxt worden.

Bedankt voor je info! Ik ga er meteen achter aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan