• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overnemen email adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcveen

Forum Gebruiker
Berichten
68
Ik wil, met medewerking van de eigenaar, een emailadres van hem overnemen welke hij niet meer gebruikt.

Nu heeft hij het adres al gedelete in zijn "mijn Ziggo".
Tot op heden, 5 dagen later, krijg ik bij het aanmaken nog steeds de melding dat het adres reeds in gebruik is.

Hoe lang duurt het voordat dit adres weer vrij gegeven wordt om te kunnen aanmaken?
 
Volgens mijn weten blijven e-mailadressen 3 maanden 'in quarantaine'. Daarna worden ze weer vrijgegeven.

Wil je het zeker weten, neem dan even contact op met @ZiggoWebcare op Twitter, of stel je vraag op https://community.ziggo.nl/.
 
Ik heb de vraag bij de community neergelegd.
Heb eerder contact gehad met de webcare op Facebook, maar daar kreeg ik geen zinnig antwoord of hulp.:cry:
 
Ik heb de vraag bij de community neergelegd.
Heb eerder contact gehad met de webcare op Facebook, maar daar kreeg ik geen zinnig antwoord of hulp.:cry:

Toch is webcare de enige die iets zou kunnen doen voor je. Je kunt ze overigens ook via een Persoonlijk Bericht via dit forum bereiken. De Communitiy kan een mail adres ook niet 'vrijgeven', dat kan alleen een Ziggo medewerker doen.
 
Volgens mijn weten blijven e-mailadressen 3 maanden 'in quarantaine'. Daarna worden ze weer vrijgegeven.

Ik heb geen idee hoe lang het duurt, maar persoonlijk vind ik 3 maand schandalig kort. Als je een mailadres stopt, kun je nog jaren mail op dat adres krijgen. Dan is het beter dat het jaren bouced i.p.v. dat vreemden plots je mail krijgen.

Ik elk geval zal alleen een medewerker van Ziggo zo'n adres in overleg met de oude eigenar versneld kunnen overzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan