• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overleg UPC, COAX en Chelloo.com

Berichten
9.286
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op 17 december is er overleg op het hoofdkantoor van UPC waarbij ook COAX én Chelloo.nl zijn uitgenodigd waaronder mijn persoontje.

Zijn er meer die gevraagd zijn?

Edit: en ook gaan?
 
ah, dan zal op die dag de firmware update ook wel zijn, zodat er constant verwezen kan worden dat dit nu is opgelost ;-)
 
Hopelijk voor jullie hebben ze daar ruime tijd voor uitgetrokken.

Wens jullie veel wijsheid en oplettendheid toe.
 
Ik hoop dat er wat nuttige informatie op tafel komt. Geplande updates/veranderingen.

Doe je best! :6
 
Verwacht er niet veel van, ze zullen wel zeiltjes proberen te winnen om toch de boel in positief daglicht te brengen.
 
Niet om meteen negatief te zijn.
Maar heeft zo`n overleg wel enigszins nut met UPC. COAX heeft regelmatig overleg met UPC en wat komt daar uit?
Zeer weinig.
Er zijn een aantal meetings geweest waarbij ook Chelloo leden aanwezig waren. Wat is daar uitkomen?
Ook bitter weinig.
Nog steeds geen zelf zender sorteren, E-mail servers die nog regelmatig problemen geven, IPv6 die weer verder vooruit geschoven is.

Persoonlijk denk ik dat je je tijd verdoet.
UPC gaat weer mooie woorden spreken,dat de problemen met de Horizon box binnen afzienbare tijd worden opgelost, Zelf zenders sorteren wordt hard aangewerkt, het E-mail platform wordt volledig opnieuw opgezet en ga zo maar door.

Dus echt vertrouwen heb ik er niet in.

Maar dit is dus mijn persoonlijke mening.
 
Zit wat in. Maar als we niet gaan, is er in ieder geval helemaal geen vorm van overleg meer. Overigens ben ik ook gevraagd maar kan op dit moment nog niet zeggen of ik kan.
 
Terug
Bovenaan