Niet om meteen negatief te zijn.
Maar heeft zo`n overleg wel enigszins nut met UPC. COAX heeft regelmatig overleg met UPC en wat komt daar uit?
Zeer weinig.
Er zijn een aantal meetings geweest waarbij ook Chelloo leden aanwezig waren. Wat is daar uitkomen?
Ook bitter weinig.
Nog steeds geen zelf zender sorteren, E-mail servers die nog regelmatig problemen geven, IPv6 die weer verder vooruit geschoven is.
Persoonlijk denk ik dat je je tijd verdoet.
UPC gaat weer mooie woorden spreken,dat de problemen met de Horizon box binnen afzienbare tijd worden opgelost, Zelf zenders sorteren wordt hard aangewerkt, het E-mail platform wordt volledig opnieuw opgezet en ga zo maar door.
Dus echt vertrouwen heb ik er niet in.
Maar dit is dus mijn persoonlijke mening.