• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overleg tussen UPC en COAX NL

Berichten
2.591
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op de website: www.coax.nl staat het verslag (pdf) van het vraag- en antwoord overleg tussen COAX NL en UPC,
aan de orde zijn geweest:
1) De verschillende abonnementen van UPC.
2) De nieuwe tarieven voor 2012.
3) De afstandbediening van de mediabox en sorteren van de zenders op de afstandsbediening.
4) De huidige stand van zaken omtrent de e-mail servers.
5) De "capaciteits"-problemen.
6) De toekomst van Horizon.
7) De nieuwe TV werkelijkheid van 25 analoge naar 30 verplichte digitale zenders.
8 ) UPC mobiel.
9) Toekomst.

Een vraag: iedereen die meer diensten bij UPC afneemt dan Analoge TV CATV zou een brief en/of mail hebben moeten ontvangen met een code waarmee zij inzicht krijgen in de opbouw van de prijswijziging.
Zouden degene waarbij dat niet goed is gegaan, dit even via het bekende e-mail<b> [email protected] </b>dit willen melden, naam adres enz. vermelden, dan wordt er verderuitgezocht waar het mis is gegaan.
Alvast bedankt
Hans Ronhaar
Voorzitter COAX NL
 
Toppie Ronhaar! 8)

Ben benieuwd of alles nu goedkomt wat UPC heeft verteld aan jou :P
 
Goed en duidelijk omschreven verslag! Bedankt ! :6
 
Wat bedoel je met een brief/mail met een code?
Ik kreeg van UPC een mailtje dat ik een euro minder ga betalen, geen code gezien?
 
Robert Koopman zei:
Wat bedoel je met een brief/mail met een code?
Ik kreeg van UPC een mailtje dat ik een euro minder ga betalen, geen code gezien?

Beste Robert,
dat is nu wat ik bedoel, stuur even je gegevens, naar: [email protected]

en het wordt verder opgepakt
 
Robert Koopman zei:
Wat bedoel je met een brief/mail met een code?
Ik kreeg van UPC een mailtje dat ik een euro minder ga betalen, geen code gezien?
:veryangry: Dat kan je toch niet vragen Robert, gewoon de code die je krijgt bij de emailkaart of briefkaart, die moet je toch hebben gezien? ;)

Hihi nee geintje, volgens mij heeft er niemand een code gehad hoor ???
 
Overleg tussen UPC en COAX NL

Hallo H. Ronhaar,

Bedankt voor je verslag op de Coax site ziet er goed uit en schept o.al duidelijkheid wat er in 2012 gaat gebeuren.
 
Volgens mij heeft niemand een brief ontvangen, maar een email met een url erin.
in de url zit de code verwerkt. misschien even nagaan voor er foute informatie via coax naar upc gaat.

zodra de de link aanhebt geklikt komt in de url balk wel degelijk een code te staan

https://www.upc.nl/tarieven/2012/wijziging/?co=pre-#Code (uiteraard mijn code verwijderd!)

De code staat dus achter het = teken
 
nspoor zei:
Volgens mij heeft niemand een brief ontvangen, maar een email met een url erin.
in de url zit de code verwerkt. misschien even nagaan voor er foute informatie via coax naar upc gaat.

zodra de de link aanhebt geklikt komt in de url balk wel degelijk een code te staan

https://www.upc.nl/tarieven/2012/wijziging/?co=pre-#Code (uiteraard mijn code verwijderd!)

De code staat dus achter het = teken
Dat klopt maar dan zie ik ALGEMEEN staan op die pagina en dan:
Het bedrag van deze tariefwijzigingen kunt u vinden op de kaart of in de e-mail die u onlangs van ons heeft ontvangen. Het nieuwe tarief gaat in per 1 januari 2012.

Zie jij op die pagina waar je aan moet betalen dan? (meer of minder)
 
Terug
Bovenaan