H
Hades666
Ik begrijp niet zo goed waarom Ziggo zonder toestemming van en zonder overleg met de klant bij iedere "bestelling" (zoals omruil van een modem), de klant omzet van acceptgiro naar automatische incasso. Dit mag niet eens. Misschien dat iemand van webcare dit eens kan uitzoeken en het systeem kan aanpassen.