• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

overgestapt naar horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ton Hali
  • Startdatum Startdatum
T

Ton Hali

Vrijdag 24/7 in de winkel op advies overgestapt op horizon met extra mediabox.
De box volgens de v dr koper binnen 24 uur actief zijn. En dat merk je als je oude HD recorder office gaat.
Smiddags al ging de oude box off line. Dus dacht ik.. das mooi.. lekker snel.
Horizon aansluiten... maar helaas .
De box blijft uren lang op een scherm even geduld staan. Na 2 uur gewacht te hebben maar eens gebeld.
Toen kreeg ik te horen dat het wel 24 uur kon duren.
Ok .. klote want t. Is wel vrijdagavond.. en dan behelpen met is vervelend. Maar ok..
Volgende ochtend zag ik dat het display van de box een tijd weergaf. En dus dacht ik dat ik verder kon. Helaas echter gaf de tv nu een zwart beeld. En met geen mogelijkheid was dat te veranderen. Wederom bellen dus.
Nu kreeg ik te horen dat mijn abonnementsgelden niet juist gekoppeld stonden. Iets met serienummer. En dat ik nog eens 24 uur moest wachten. Afijn weer gewacht.. en weer niets na 24 uur. Weer gebeld vandaag. Nu moet ik opeens 3 dagen wachten. Want zolang kan dat duren op de servers. Frustratie dus.Hoewel alle medewerkers echt wel vriendelijk waren.

Ik hoop alleen dat iemand mij nu eens echt weet te helpen.
 
Ben je mooi lekker mee :-\
Slechte beurt van Ziggo. Dat van die servers lijkt mij gewoon gelul.
Ik zou direkt naar de afdeling provisioning vragen als ik jou was.
 
de horizon box mee gekregen vanuit de Ziggo winkel in Amsterdam bij thuiskomst deed de Cisco box het al niet meer de horizon box aangesloten binnen een half uur alles werkend ,dus het kan wel.
 
Wat doet de afdeling provision dan? Volgens zeggen zouden de serienummers opnieuw doorgevoerd worden omdat die niet goed stonden. En dat kan men niet beinvloeden. En duurt dus ff. Ja geen idee. Ik zit nog te wachten met het idee dat men wel weet waar men over praat.
Ik ben op zich altijd heel tevreden geweest. Heb nu alleen wat frustratie dat dit niet soepel werkt.
 
Advies: stuur even een PM berichtje naar een van de Ziggo webcare medewerkers op dit forum.
 
die leden zijn zover mij bekend
Cas-ziggo
jordy-ziggo
anne-ziggo

en esther-ziggo voor de administratieve vragen
 
Ik heb een pm gestuurd.. En ben benieuwd. Thanks alvast. Het vervolg laat ik weten.
 
kleine status update. het is nu 29/7
nog geen reactie op PM.

Vanmorgen viel het beeld van mijn 2e oude mediabox ook uit.
totaal geen beeld meer.. alleen analoog.
toch maar gebeld. ;-(... reactie problemen met serienummer. Vanmiddag moet het doorgevoerd en hersteld zijn.
Je raad t al..... niets.
men weet nu wat het waarschijnlijk is.. morgen wordt ik teruggebeld omdat juiste afdeling niet te bereiken is.
 
Terug
Bovenaan