T
Ton Hali
Vrijdag 24/7 in de winkel op advies overgestapt op horizon met extra mediabox.
De box volgens de v dr koper binnen 24 uur actief zijn. En dat merk je als je oude HD recorder office gaat.
Smiddags al ging de oude box off line. Dus dacht ik.. das mooi.. lekker snel.
Horizon aansluiten... maar helaas .
De box blijft uren lang op een scherm even geduld staan. Na 2 uur gewacht te hebben maar eens gebeld.
Toen kreeg ik te horen dat het wel 24 uur kon duren.
Ok .. klote want t. Is wel vrijdagavond.. en dan behelpen met is vervelend. Maar ok..
Volgende ochtend zag ik dat het display van de box een tijd weergaf. En dus dacht ik dat ik verder kon. Helaas echter gaf de tv nu een zwart beeld. En met geen mogelijkheid was dat te veranderen. Wederom bellen dus.
Nu kreeg ik te horen dat mijn abonnementsgelden niet juist gekoppeld stonden. Iets met serienummer. En dat ik nog eens 24 uur moest wachten. Afijn weer gewacht.. en weer niets na 24 uur. Weer gebeld vandaag. Nu moet ik opeens 3 dagen wachten. Want zolang kan dat duren op de servers. Frustratie dus.Hoewel alle medewerkers echt wel vriendelijk waren.
Ik hoop alleen dat iemand mij nu eens echt weet te helpen.
De box volgens de v dr koper binnen 24 uur actief zijn. En dat merk je als je oude HD recorder office gaat.
Smiddags al ging de oude box off line. Dus dacht ik.. das mooi.. lekker snel.
Horizon aansluiten... maar helaas .
De box blijft uren lang op een scherm even geduld staan. Na 2 uur gewacht te hebben maar eens gebeld.
Toen kreeg ik te horen dat het wel 24 uur kon duren.
Ok .. klote want t. Is wel vrijdagavond.. en dan behelpen met is vervelend. Maar ok..
Volgende ochtend zag ik dat het display van de box een tijd weergaf. En dus dacht ik dat ik verder kon. Helaas echter gaf de tv nu een zwart beeld. En met geen mogelijkheid was dat te veranderen. Wederom bellen dus.
Nu kreeg ik te horen dat mijn abonnementsgelden niet juist gekoppeld stonden. Iets met serienummer. En dat ik nog eens 24 uur moest wachten. Afijn weer gewacht.. en weer niets na 24 uur. Weer gebeld vandaag. Nu moet ik opeens 3 dagen wachten. Want zolang kan dat duren op de servers. Frustratie dus.Hoewel alle medewerkers echt wel vriendelijk waren.
Ik hoop alleen dat iemand mij nu eens echt weet te helpen.
