- Berichten
- 240
Ik wil overstappen op HD TV.
Ik heb momenteel een totaalpakket met Digitale TV Royaal.
Ik ga voor HD 9 Euro per maand extra betalen (de eerste 6 maanden met 4 Euro korting).
Ik heb geen behoefte aan DVR, maar volgens de UPC medewerker kan ik hier met mijn huidige pakket gratis gebruik van maken. D.w.z. ik kan nu kiezen tussen een Pace box zonder DVR of een Cisco box met DVR voor hetzelfde geld.
Klopt dit wel, of word ik nu op het verkeerde been gezet?
En als dit inderdaad zo is, met welke box ben ik dan het beste af?
Note: Ik gebruik nu een Thomson DCI52UPC (zilver).
Ik heb momenteel een totaalpakket met Digitale TV Royaal.
Ik ga voor HD 9 Euro per maand extra betalen (de eerste 6 maanden met 4 Euro korting).
Ik heb geen behoefte aan DVR, maar volgens de UPC medewerker kan ik hier met mijn huidige pakket gratis gebruik van maken. D.w.z. ik kan nu kiezen tussen een Pace box zonder DVR of een Cisco box met DVR voor hetzelfde geld.
Klopt dit wel, of word ik nu op het verkeerde been gezet?
En als dit inderdaad zo is, met welke box ben ik dan het beste af?
Note: Ik gebruik nu een Thomson DCI52UPC (zilver).