• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Over op HD - Welke Mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter RonV
  • Startdatum Startdatum
Berichten
240
Ik wil overstappen op HD TV.

Ik heb momenteel een totaalpakket met Digitale TV Royaal.
Ik ga voor HD 9 Euro per maand extra betalen (de eerste 6 maanden met 4 Euro korting).

Ik heb geen behoefte aan DVR, maar volgens de UPC medewerker kan ik hier met mijn huidige pakket gratis gebruik van maken. D.w.z. ik kan nu kiezen tussen een Pace box zonder DVR of een Cisco box met DVR voor hetzelfde geld.

Klopt dit wel, of word ik nu op het verkeerde been gezet?
En als dit inderdaad zo is, met welke box ben ik dan het beste af?

Note: Ik gebruik nu een Thomson DCI52UPC (zilver).
 
Als je zonder dvr neemt zal je de nieuwe PAce 7111 krijgen, als je voor met dvr kiest krijg je de Cisco hddvr 84850
 
Je kan inderdaad met HD TV een Pace box krijgen (standaard zonder DVR)

Anders krijg je een Cisco box (met dvr)

Prijs blijft volgens mij hetzelfde, je upgrade hem alleen.
je hebt al een 3 in 1 pakket?
 
Ik heb nu een 3 in 1 pakket ja.

Ik betaal graag die 9 Euro extra voor HD, maar ik wil niet ook nog eens meer gaan betalen voor DVR.
Ik heb een harddisk recorder waarmee ik nu analoog opneem. Kan ik met die Cisco DVR in digitale kwaliteit opnemen?
Ik heb wel reviews gelezen van de Pace en de Cisco, maar aan de hand daarvan kan ik geen keuze maken.
Ik vind de Pace wel lekker compact. Het ontbreken van analoge doorlusmogelijkheid (i.v.m. huidige recorder), is geen probleem aangezien ik twee wandcontactdozen in de woonkamer heb. Ondanks dat de prijs dus hetzelfde zou blijven zie ik niet echt de meerwaarde van DVR.

Maar aan de ander kant, als het qua prijs niets uitmaakt, kan ik natuurlijk ook voor de Cisco gaan en mijn huidige harddisk recorder naar de slaapkamer verhuizen, waar ik nu nog een oude video recorder heb staan.
 
Met een DVR kun je inderdaad in digitale kwaliteit opnemen. Hier op het forum lees ik alleen zo nu en dan wel problemen met de Cisco DVR en over de Pace lees je hier voor zover ik het zie bijna alleen positieve verhalen.
 
Bedankt voor de adviezen tot dusver!

Mede naar aanleiding van de reviews neig ik inderdaad naar de Pace DCR7111.
Mijn schoonvader heeft 'm ook en die is prima tevreden. Ziet er ook lekker compact uit.

Mijn nieuwe TV is 3D ready. Weet iemand of de UPC HD boxen daar ook al geschikt voor zijn?
 
Terug
Bovenaan