• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Over HD en de rode knop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Die is er niet als je HD abo hebt, een ZEGEN! (heb het over de melding). Maarrrr.... heel die Rode knop werkt überhaupt niet onder HD-zender-rij, dat vind ik wel zwak, je moet van SBS6 naar SBS6 sd voordat de Rode knop wat doet. Ik bedoel uitzending gemist opvragen zou toch ook onder HD kanaal moeten werken (yup ik weet dat dat geen HD signaal zal geven).

Dan vermoed ik zo, dat zodra men het eens is over Uitzending gemist in HD doorgeven, die @$%^&^#@#$%^& Rode knop gaat komen onder HD.

Maar goed voorlopig zie ik het als luxe dat ik die knop niet zie, daar betaal ik voor zullen we maar zeggen, het is toch van de gekken dat ik zo ga denken... Upc bedankt... NOT!
 
Voor uitzending gemist en on demand achtige dingen gebruik ik zeker de rode knop nooit maar gewoon de menu knop of on demand knop die is namelijk altijd direct te bereiken.
 
Ja maar dan moet je ook een stap extra maken, stel je zit op Canvas, en je doet Rode knop, dat zit je gelijk op Canvas gemist (of beter: Belg gemist).
Plus Upc probeert zijn gebruikers de Rode knop in te stampen, stom dat die niet onder HD werkt, ik blijf erbij.
 
Ik ben heel blij dat bij HD de rode knop ontbreekt wel zo rustig en geen onverwachte gevolgen en die extra stap vindt ik niet erg. :)
 
Ok, nouja tx voor de tip, had dat idd niet door, en dat die Grafknop-melding maar weg moge blijven.
 
Ben hier ook wel blij dat er geen ''rode'' knop zit op de HD kanalen! :)
Anders kijk je een kanaal en springt die box weer zelf op ondemand
 
Ik zie het probleem niet van de rode knop. Na 5 seconden is die automatisch al weg en als je het eerder zat bent druk je op de UPC knop. Ik vind die reclamebanners van de commerciëlen zelf echt veel erger en die zijn niet eens weg te krijgen!
 
Soms gaat hij niet automatisch weg en start hij ineens On Demand op. Zeer irritant. Er is wel 1 HD zender die de rode knop heeft en die schakelt ook geregeld ineens naar On Demand (even op de UPC knop klikken als dit in beeld komt; dan doet hij dat niet).

Ik heb het over Film1 Premiere HD. Die zullen de meesten dus niet zien. Het gekke is dan weer dat Film1 Action HD weer niet geteisterd wordt door die rode knop terreur.
 
Het rode knopje vind ik niet erg, waar ik wel aan erger is de grootte van de melding. Dat moet subtieler in beeld gebracht worden.
 
Alfons Verbiest zei:
Soms gaat hij niet automatisch weg en start hij ineens On Demand op. Zeer irritant.

Dat is inderdaad wel vreselijk irritant. Dat is ook een bug van de mediaboxen. UPC doet er helemaal niets aan. Het staat op een to-do lijstje, maar speelt inmiddels al een paar jaar!

HP Deskjet zei:
Het rode knopje vind ik niet erg, waar ik wel aan erger is de grootte van de melding. Dat moet subtieler in beeld gebracht worden.

Dat verschilt per zender. Ik denk dat de desbetreffende zender hier ook wel wat in te zeggen heeft en de knop ook zelf vormgeeft.
 
Terug
Bovenaan