- Berichten
- 4.151
- Digitale TV
- Ziggo
Die is er niet als je HD abo hebt, een ZEGEN! (heb het over de melding). Maarrrr.... heel die Rode knop werkt überhaupt niet onder HD-zender-rij, dat vind ik wel zwak, je moet van SBS6 naar SBS6 sd voordat de Rode knop wat doet. Ik bedoel uitzending gemist opvragen zou toch ook onder HD kanaal moeten werken (yup ik weet dat dat geen HD signaal zal geven).
Dan vermoed ik zo, dat zodra men het eens is over Uitzending gemist in HD doorgeven, die @$%^&^#@#$%^& Rode knop gaat komen onder HD.
Maar goed voorlopig zie ik het als luxe dat ik die knop niet zie, daar betaal ik voor zullen we maar zeggen, het is toch van de gekken dat ik zo ga denken... Upc bedankt... NOT!
Dan vermoed ik zo, dat zodra men het eens is over Uitzending gemist in HD doorgeven, die @$%^&^#@#$%^& Rode knop gaat komen onder HD.
Maar goed voorlopig zie ik het als luxe dat ik die knop niet zie, daar betaal ik voor zullen we maar zeggen, het is toch van de gekken dat ik zo ga denken... Upc bedankt... NOT!
