• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Over en uit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meesterfons
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

meesterfons

Dat is het met MULTKABEL. Ben het spuug zat. Geen telefoon, geen internet en zeer slecht ontvangst met de televisie. Na 13 telefoontjes en 4 monteurs kunnen ze alles in het donkerste gaatje stoppen die ze kunnen vinden. Moet elke keer vrij nemen omdat er weer eens een monteur moet langskomen, die vervolgens weer constateerd dat het probleem in de centrale kast zit. Ik heb nu besloten om over te stappen naar een ander. POWER BUNDEL, MY ASS !!!!!!!

Afzender , Fons
 
Gefeliciteerd met je besluit. Hier al een aantal jaren (sinds einde Sonera) geen problemen meer en alleen maar vooruitgang.

MK toppie zover !!
 
Ja, helaas gebeurt het wel eens dat er een slechte verbinding tussen zit. Je weet het nooit met dit soort dingen, van wortels tot bliksemschade het is soms erg lastig zoeken.

Volgens mij kent Multikabel wel een gunstige restitutie regeling, ik kan me haast niet voorstellen dat je daar niet voor in aanmerking komt.

Je zegt dat je ook telefoon hebt, volgens mij staan telefoonzaken redelijk hoog op de prio lijst bij Multikabel. Is het ook niet zo dat men zelfs tot 20.00 savonds een monteur kan sturen?

Heb je nog een lijstje met ticketnummers die je van de helpdesk hebt gehad? Het is misschien een idee om eens aan de MGV te vragen of ze eens naar deze zaak kijken. Het zou vervelend zijn als je nu met een slecht gevoel weg zou gaan bij Multikabel wanneer er misschien alleen een frisse kijk op de zaak nodig is.

Stuur je gegevens en die ticketnummers anders eens door...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan