• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

over Digitale televisie van ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nos

Ik heb een "probleem" met mijn digitale televisie, ik heb alles ontvangen en geinstalleerd en alles werkt zoals het moet.
Enigste wat niet werkt bij mij zijn de zenders Ned 1 en 2 HD.
Ik heb al geprobeerd om opnieuw zenders te zoeken maar telkens geen succes.
 
Ik heb een "probleem" met mijn digitale televisie, ik heb alles ontvangen en geinstalleerd en alles werkt zoals het moet.
Enigste wat niet werkt bij mij zijn de zenders Ned 1 en 2 HD.
Ik heb al geprobeerd om opnieuw zenders te zoeken maar telkens geen succes.

In Rotterdam, waar je volgens je profiel woont, heeft Ziggo geen kabelaansluitingen. Je zit dus op het verkeerde gebruikersforum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan