• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Outlook Express kan host mail.ziggo.nl niet vinden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter appe1300
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

appe1300

Hallo, ik ben nieuw hier en heb gisteren mijn alles in 1 pakket van Ziggo geinstalleerd.
Ik heb een nieuw e-mailaccount aangemaakt maar deze werkt(nog) niet.
Telkens als ik de mail wil op halen krijg ik de melding "kan de host mail.ziggo.nl niet vinden".
Volgens de installatiegids moet er bij zowel de pop3 als de smtp : mail.ziggo.nl staan.
Mijn oude [email protected] account werkt overigens nog wel goed.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe dit te verhelpen is ??

Wim
 
Heb ik geprobeerd maar ook dit werkt niet..............:cry:

Krijg nog steeds dezelfde melding
 
Sorry.....mijn fout:oops:

Ik gebruikte pop3 .ziggo.nl in plaats van pop.ziggo.nl


het lijkt erop dat het nu werkt:applause:

Heel erg bedankt voor de hulp:thankyou::thankyou:
 
Volgens de installatiegids moet er bij zowel de pop3 als de smtp : mail.ziggo.nl staan.

Welke gids is dat? Want misschien is het oude info en dan is het niet erg, maar als dit nog steeds online ergens staat moet dat aangepast worden en kunnen we dat misschien melden.
 
Dit staat in het boekje wat in het alles-in-1 pakket zit.......:shock:

is dus recent, ik neem aan dat iedereen, die een pakket thuis krijgt, dit zelfde boekje er in heeft zitten.
 
Dit staat in het boekje wat in het alles-in-1 pakket zit.......:shock:

is dus recent, ik neem aan dat iedereen, die een pakket thuis krijgt, dit zelfde boekje er in heeft zitten.

Bij mij hetzelfde verhaal in het boekje: "Gebruikershandleiding internet" (binnenkant kaft)

Ik heb het ondertussen veranderd, maar helaas.
Nog geen toegang tot mail via web of outlook.

Ik denk dat ik morgen de helpdesk even bel om te kijken of de activatie wel goed gegaan is ofzo...:cry:
 
Bij mij werkt het gelukkig 100 % .......tot nu:wink:
 
Hoihoihoi!!:pompom:
Hier is het ook gelukt!

Het blijkt dat bij het activeren ik in het verkeerde domein terecht ben gekomen...:cry:

Heb nu dus een [email protected] mail !:censored: welke ik dus voorlopig hou, de medewerker van de HD zei dat het misschien in de verre toekomst allemaal gelijkgetrokken gaat worden naar [email protected] .


Maar ik heb nu in ieder geval wel snel! internet èn een mailaccount:thankyou:.

Groeten, kubic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan