• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

OUT TV in de maand november gratis?

Berichten
576
Ik ontving een mailtje van Margreet Dolman dat in de maand november OUT TV gratis te ontvangen zou zijn voor UPC gebruikers. (zij heeft daar 1 x in de week een programma vandaar)
Meesten zullen OUT TV niet kennen vandaar hier een link:
https://www.out.tv/nl

"Wist u trouwens dat Margreet Dolman terug is op televisie? Elke zondag om 22.00 uur met het programma Margreet Dolman Begrijpt ‘t, voor de zender Outtv. In heel Nederland en Vlaanderen in principe te ontvangen en in het UPC-gebied de hele maand november gratis !" aldus de tekst in de mail.
 
Het wordt tijd dat UPC OUT TV net zoals alle andere providers gewoon in het uitgebreide televisiepakket (Royaal) opneemt. En bovendien vind ik dat ze OUT TV en XM-O op gescheiden kanalen moeten doorgeven, zoals ook bij vrijwel alle andere providers. Ik zou best OUT TV willen kunnen ontvangen, maar om dat nou met een verplichte koppelverkoop samen te voegen met XM-O vind ik echt te ver gaan.
 
Het is overigens niet de zender van de maand november dat is RTL Crime.
 
JHV zei:
Volgens Out TV zelf zijn zij zender van de maand in november bij UPC!

Yep, staat op de site...

31-10-2011 22-39-14.png


* Edit: Maar op kanaal 13 is vanaf vandaag gewoon RTL Crime te zien, funrider heeft gelijk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb heb geen abonnement op OUT TV. Afgelopen avond even getest en had beeld op OUT TV .
 
Je krijgt beeld maar je moet wel echt zelf op 960 drukken, anders kom je er niet langs.

Ik krijg een clipprogramma met blikkerig klinkend mono geluid en blokkerig beeld afgewisseld met groene flitsen?? Is dit een abonneezender??

Aie......
 
Ik zag gisteren een reisverslag in Peru, kwaliteit was gewoon goed. Ook programma A-list New York was van prima kwaliteit. Ben wel aangenaam verrast door de programmering.
 
Hier ook goede beeldkwaliteit, en geen sprake van haperingen.
 
Hier ook overdag goed beeld.
Maar als het paalen begint 's avonds geen toegang meer.
 
Terug
Bovenaan