Hoi,
Ff een quick & dirty vraag (voordat ik dingen ga veranderen die niet nodig zijn):
Ik heb nog een oude thomson tcp7200. Nu heb ik de verhoging gekregen naar 250/25 (legacy abonnement). Kan de thomson dat sowieso wel aan? Speedtest blijft nl steken rond de 200/25 maar speedtest is natuurlijk niet echt betrouwbaar.
Als de thomson het niet aankan: moet ik zelf actie ondernemen voor een nieuw modem en belangrijker voor mij: ik neem in dit geval aan dat een modemswap geen wijziging in abonnement betekent, dus dat ik niet opnieuw een jaarcontract aanga, maar mijn 'verlopen' abonnement gewoon blijft doorlopen?
bedankt alvast voor een antwoord!
Ff een quick & dirty vraag (voordat ik dingen ga veranderen die niet nodig zijn):
Ik heb nog een oude thomson tcp7200. Nu heb ik de verhoging gekregen naar 250/25 (legacy abonnement). Kan de thomson dat sowieso wel aan? Speedtest blijft nl steken rond de 200/25 maar speedtest is natuurlijk niet echt betrouwbaar.
Als de thomson het niet aankan: moet ik zelf actie ondernemen voor een nieuw modem en belangrijker voor mij: ik neem in dit geval aan dat een modemswap geen wijziging in abonnement betekent, dus dat ik niet opnieuw een jaarcontract aanga, maar mijn 'verlopen' abonnement gewoon blijft doorlopen?
bedankt alvast voor een antwoord!