N
nanya1996
Hallo,
Ik heb al een paar keer met de helpdesk van Ziggo gebeld om mijn oude smartcards te laten activeren.
Ze vertelden mij dat ik de kaarten in mijn ontvanger moet laten zitten, na 1,5 uur werkt dan de kaarten werd mij verteld.
Helaas lukt het nog steeds niet.
Wie heeft voor mij een tip of suggestie.
Ik word er een beetje wanhopig van.
Vaak is de helpdesk ook niet te bereiken.
Groetjes,
Bert

Ik heb al een paar keer met de helpdesk van Ziggo gebeld om mijn oude smartcards te laten activeren.
Ze vertelden mij dat ik de kaarten in mijn ontvanger moet laten zitten, na 1,5 uur werkt dan de kaarten werd mij verteld.
Helaas lukt het nog steeds niet.
Wie heeft voor mij een tip of suggestie.
Ik word er een beetje wanhopig van.
Vaak is de helpdesk ook niet te bereiken.
Groetjes,
Bert

