• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oude smartcards activeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nanya1996
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nanya1996

Hallo,

Ik heb al een paar keer met de helpdesk van Ziggo gebeld om mijn oude smartcards te laten activeren.
Ze vertelden mij dat ik de kaarten in mijn ontvanger moet laten zitten, na 1,5 uur werkt dan de kaarten werd mij verteld.

Helaas lukt het nog steeds niet.
Wie heeft voor mij een tip of suggestie.
Ik word er een beetje wanhopig van.
Vaak is de helpdesk ook niet te bereiken.

Groetjes,

Bert:sad::sad:
 
Hallo,

Ik heb al een paar keer met de helpdesk van Ziggo gebeld om mijn oude smartcards te laten activeren.
Ze vertelden mij dat ik de kaarten in mijn ontvanger moet laten zitten, na 1,5 uur werkt dan de kaarten werd mij verteld.

Helaas lukt het nog steeds niet.
Wie heeft voor mij een tip of suggestie.
Ik word er een beetje wanhopig van.
Vaak is de helpdesk ook niet te bereiken.
Bij mij zou het binnen 48 uur geregeld zijn, dit duurde echter 5 dagen. Maar gewoon 's nachts de oude kaart in de decoder laten zitten (ipv de nieuwe overdag) en de decoder aan laten. Dan pakt ie vanzelf het activatiesignaal op.
 
Bij mij zou het binnen 48 uur geregeld zijn, dit duurde echter 5 dagen. Maar gewoon 's nachts de oude kaart in de decoder laten zitten (ipv de nieuwe overdag) en de decoder aan laten. Dan pakt ie vanzelf het activatiesignaal op.


He Brammetje...

Heel erg bedankt voor de tip.
Ik ga het proberen.
Prettig weekend.
Groetjes,

Bert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan