• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

oude smartcard hergebruiken?

  • Onderwerp starter Ellensbekkering
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Ellensbekkering

Hallo,

ik heb hier een smartcard liggen die bij mijn ouder weg komt, die zijn overgestapt op glas en dus geen abonnee meer zijn bij Ziggo.

nou wil ik de smartcard gebruiken die bij me ouders dus niet meer nodig is, alleen kan ik deze niet aanmelden?

hoe kan ik deze wel aangemeld krijgen?
 
Even bellen naar Ziggo en de kaart op jouw naam over laten zetten. Dat mag geen probleem zijn.
Je mag er maximaal 5 op jouw naam/adres hebben.
 
inmiddels contact gehad met ziggo en nou moeten mijn ouders de kaart eerst deactiveren( terwijl ze geen klant mee zijn) en kan ik de kaart activeren. kunnen ze de kaart niet gewoon over zetten? scheelt een hoop gedoe en tijd.
 
Het rare is dat toen ik vroeg om mijn kaart de deactiveren, dat niet kon. Wel kon ik het over laten zetten naar een ander.....En dat was toen zo gepiept. Moest wel adres+geb.datum van de ontvangende partij doorgeven.
 
Het lijkt me inderdaad logisch dat een kaart per definitie is gedeactiveerd als er geen abonnement meer is.
Het is kennelijk weer net wie je treft.
 
Ik moest in het verleden zelfs de naam opgeven van wie de kaart af kwam. En volgens mij is het niet zozeer deactiveren maar ik geloof dat alle oude kaarten eerst van iemands naam afgehaald moet worden (ongeacht of ze nog klant zijn) voordat ze opnieuw gebruikt mogen worden bij iemand anders. (Want natuurlijk werkt de kaart niet meer dus valt er niets te 'deactiveren' maar hij staat nog wel op naam van je ouders)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan