J
jonker10
Kun je na het overstappen naar een andere abbo de oude opnames van je oude dvr mediabox nog bekijken?
Of kun je dan niet meer in het opname menu komen?
Ik heb er nl nog wat opstaan wat nog bekeken moet worden.
Of kun je dan niet meer in het opname menu komen?
Ik heb er nl nog wat opstaan wat nog bekeken moet worden.

