• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

oude opnames bekijken na overstappen dvrHD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jonker10
  • Startdatum Startdatum
J

jonker10

Kun je na het overstappen naar een andere abbo de oude opnames van je oude dvr mediabox nog bekijken?

Of kun je dan niet meer in het opname menu komen?
Ik heb er nl nog wat opstaan wat nog bekeken moet worden.
 
Niet als je van de Thomson naar de Cisco gaat.
Je dient de oude box inteleveren. (je krijgt een nieuwe box vanwege HD)
 
Dat weet ik, maar ik wil graag weten of je, voordat je de oude inleverd, die opnames nog wel kunt bekijken.
 
jonker10 zei:
Dat weet ik, maar ik wil graag weten of je, voordat je de oude inleverd, die opnames nog wel kunt bekijken.
Uiteraard die staan op je HD en niet bij UPC :D
Maar je dient de Thomson binnen zoveel dagen wel terug te sturen. (na ontvangst nieuwe)
Dus dan moet je snel kijken :)
 
Terug
Bovenaan