O
OnegaiNL
Goededag Chelloo-ers,
Wij hebben hier een Thomson modem staan, ja ja het model waar iedereen op dit forum over klaagt. Doordat wij net als mede-Chelloo-ers ons dood hebben geërgerd aan dat ding hebben wij zaterdagmiddag UPC gebeld om onze oude configuratie(Cisco EPC3000 en Arris Telefonie modem) terug te zetten.
*Ja ze hebben ons geen retourdoos gegeven en ook niet verteld dat we ze terug moesten sturen*
Eenmaal een UPC-medewerker aan de lijn krijg ik eerst een lading troubleshooting voor dat kastje over me heen terwijl hij tegelijkertijd aangeeft dat hij een hoop klachten ontvangt voor dat ding en dit forum ook wel kent.
Vervolgens gaat ie na of mijn Arris Telefonie modem wel 120MB internet ondersteund.
Na uitleg dat de Arris puur en alleen voor telefonie is vroeg hij eindelijk om de serienummers/CMAC-adressen van de toestellen.
Het zou volgens gebruikelijke woorden '24 uur' duren voordat mijn nieuwe modem geactiveerd is.
Het is nu inmiddels maandagochtend en dat is helaas nog steeds niet gebeurd. Het leuke is ook dat je gratis kan bellen vanaf je huistelefoon, probleem alleen is dat je geen telefoon hebt als je internet eruit ligt
)))
Maar goed, wat kan ik het beste doen? Weer bellen? Kabels eruit trekken? Modems uit het raam gooien?
Wij hebben hier een Thomson modem staan, ja ja het model waar iedereen op dit forum over klaagt. Doordat wij net als mede-Chelloo-ers ons dood hebben geërgerd aan dat ding hebben wij zaterdagmiddag UPC gebeld om onze oude configuratie(Cisco EPC3000 en Arris Telefonie modem) terug te zetten.
*Ja ze hebben ons geen retourdoos gegeven en ook niet verteld dat we ze terug moesten sturen*
Eenmaal een UPC-medewerker aan de lijn krijg ik eerst een lading troubleshooting voor dat kastje over me heen terwijl hij tegelijkertijd aangeeft dat hij een hoop klachten ontvangt voor dat ding en dit forum ook wel kent.
Vervolgens gaat ie na of mijn Arris Telefonie modem wel 120MB internet ondersteund.

Na uitleg dat de Arris puur en alleen voor telefonie is vroeg hij eindelijk om de serienummers/CMAC-adressen van de toestellen.
Het zou volgens gebruikelijke woorden '24 uur' duren voordat mijn nieuwe modem geactiveerd is.
Het is nu inmiddels maandagochtend en dat is helaas nog steeds niet gebeurd. Het leuke is ook dat je gratis kan bellen vanaf je huistelefoon, probleem alleen is dat je geen telefoon hebt als je internet eruit ligt
)))Maar goed, wat kan ik het beste doen? Weer bellen? Kabels eruit trekken? Modems uit het raam gooien?