Beste leden,
Het moment nadert dat ik ga verhuizen (internet via KPN is net aangevraagd) maar zit nog te tobben met mijn huidige eigen Humax 5100c met Ziggokaart. Of ik vraag een 2e decoder aan bij de aanvraag voor Ziggo of ik neem mijn Humax mee. De kaart staat op het abonnement van mijn ouders die naar verwachting nog 1 tot 1,5 jaar nog in dezelfde woonplaats blijven waarna ze elders in het Ziggo-gebied gaan wonen (Limburg). Ik wil hem als 2e decoder aanhouden (de rechten die ze behouden zijn degene die ik weleens kijk bij het werken). Ik heb al begrepen dat het in eerste instantie zou kunnen maar hoe lang zou het nog werken? Werkt het dus ook als ze zijn verhuisd of stopt de kaartwerking dan? Ik vind het namelijk zonde de nog werkende decoder opzij te moeten schuiven als het nog bruikbaar zou kunnen zijn.
Het moment nadert dat ik ga verhuizen (internet via KPN is net aangevraagd) maar zit nog te tobben met mijn huidige eigen Humax 5100c met Ziggokaart. Of ik vraag een 2e decoder aan bij de aanvraag voor Ziggo of ik neem mijn Humax mee. De kaart staat op het abonnement van mijn ouders die naar verwachting nog 1 tot 1,5 jaar nog in dezelfde woonplaats blijven waarna ze elders in het Ziggo-gebied gaan wonen (Limburg). Ik wil hem als 2e decoder aanhouden (de rechten die ze behouden zijn degene die ik weleens kijk bij het werken). Ik heb al begrepen dat het in eerste instantie zou kunnen maar hoe lang zou het nog werken? Werkt het dus ook als ze zijn verhuisd of stopt de kaartwerking dan? Ik vind het namelijk zonde de nog werkende decoder opzij te moeten schuiven als het nog bruikbaar zou kunnen zijn.