Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lange tijd heb ik een e-mail adres van @home gehad. Medio mei 2014 heb ik mijn abonnement bij Ziggo opgezegd omdat ik bij mijn vriendin ben gaan wonen. Nu wil ik graag mijn oude e-mail adres weer actief maken. Is dat mogelijk ?
Medio mei 2014 heb ik mijn abonnement bij ziggo opgezegd omdat ik bij mijn vriendin ben gaan wonen. Nu wil ik graag mijn oude e-mail adres weer actief maken. Is dat mogelijk ?
Standaard is dat niet mogelijk. Een nieuw emailadres zal altijd @ziggo.nl zijn. Maar misschien kan het webcare team iets voor je doen en het handmatig toevoegen. In het verleden is dat wel eens gelukt. Of dat nu nog steeds kan weet ik niet. Je kunt daarvoor een persoonlijk bericht via dit forum sturen aan iemand van het Webcare Team. Zie dit bericht voor meer info hoe je dat kunt doen. (Jelle is regelmatig op dit forum te vinden)