• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

oude box en router retour

Berichten
64
Ik heb de horizon box 2 weken maar heb nog niets vernomen van UPC mbt terugsturen van de oude box en router. Hebben jullie wel al een retour doos voor gekregen?
 
de_som zei:
Ik heb de horizon box 2 weken maar heb nog niets vernomen van UPC mbt terugsturen van de oude box en router. Hebben jullie wel al een retour doos voor gekregen?

Nee, zelf aangevraagd bij de Klantenservice.
Inmiddels retour boxen ontvangen, moet nog naar de PostNL service om ze te weg te brengen.
 
Vreemd, ik kreeg bij het papieren contract al een doos en een brief wat ik terug moest sturen.
Ik hoefde alleen de oude box terug te sturen, ook bij navraag van mij kant. De router heb ik nog steeds in mijn bezit.

1 Tip, bewaar het recu van post.nl goed, want volgens de site van post.nl is mijn oude box nog steeds onderweg. Al sinds 18-09-2012.
 
( Uw apparatuur wordt thuisbezorgd
Om uw UPC-abonnement(en) te activeren, heeft u bepaalde apparatuur nodig. Het installatiepakket wordt binnenkort door PostNL bij u thuis bezorgd. Bent u tot twee maal toe niet thuis, dan kunt u het installatiepakket tot uiterlijk drie weken daarna afhalen op het postkantoor. Uw contractperiode voor de abonnementen gaat in vanaf het moment dat u het installatiepakket in ontvangst heeft genomen en er bij aflevering voor heeft getekend. U verklaart zich dan ook akkoord met onze Algemene Voorwaarden.

Installeren van de Horizon Mediabox
U hoeft uw Horizon Mediabox niet zelf te installeren. Daarvoor komt een UPC-monteur bij u langs. Hij zorgt dat Horizon TV werkend wordt opgeleverd. Hij zorgt ook dat u kunt bellen. Dat gaat gewoon via uw oude modem. Wij laten u weten wanneer de monteur langskomt. U krijgt hierover een e-mail.

U hoeft uw oude mediabox of CI+ Module niet terug te sturen
De monteur neemt uw oude mediabox of CI+ Module mee. U hoeft deze dus niet zelf terug te sturen.)

Dit is een e-mail van 27-09-2012 intussen de box gehad en zelf aangesloten.
Een e-mail voor de monteur heb ik nog steeds niet gehad en de oude box heb ik ook nog.
 
de_som zei:
Ik heb de horizon box 2 weken maar heb nog niets vernomen van UPC mbt terugsturen van de oude box en router. Hebben jullie wel al een retour doos voor gekregen?

Gisteren heb ik mijn retourdozen voor mijn router en Cisco mediabox ontvangen. Op 7 sept. heb ik mijn Horizon Gateway besteld. Het kan even duren.
 
Ook geen doos ontvangen. Zojuist een e-mail gekregen dat ze de box nog niet retour gekregen hebben, duh, en dat dit mij 150,- kan gaan kosten. Heb ik de doos niet ontvangen of ben ik die kwijtgeraakt dan moet ik zo spoedig mogelijk contact opnemen met de klantenservice.

Heb nu via het contactformulier een doos aangevraagd, zou niet weten welke keuze ik in het menu moet maken en heb geen zin in alweer lang wachten.
 
Hier hetzelfde (had dit topic helemaal over het hoofd gezien)... wel de retourdozen ontvangen en verstuurd, nu maar afwachten.

Ze zijn wel snel bij UPC... (waren ze na bestelling maar zo snel met het leveren van de Horizonbox).

Bekijk bijlage 11999

Helaas zijn ze niet zo snel bij TNT :).

Bekijk bijlage 12001

Maar gelukkig hebben ze elkaar gekruist... toch? We shall see.

Oja, verzendbewijs één was de "oude" vertrouwde Cisco die vervangen is door de Horizonbox.

Bekijk bijlage 12003

Serienummers zijn ook allemaal genoteerd, dus ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kreeg een doos de dag nadat ik de HB ontving voor de mediabox en later nog een doos voor het modem. Bewaar inderdaad goed je recu's van PostNL want mijn dozen zijn ook al sinds 24 september 'onderweg' :o
(Heb gelukkig nog geen mail of brief van UPC gehkregen over die dingen, dus zal wel god gegaan zijn, haha)
 
Terug
Bovenaan