- Berichten
- 38
Ik heb deze settop box voor HDTV nu bijna twee jaar. Beeld en geluid zijn goed, maar ik moet plm 1 keer per week (en soms écht vaker !) de machine resetten door de stekker er uit te halen, 5 minuten wachten en hij doet het weer.
Ik vind dat zeer hinderlijk.
Bij zoeken op het internet kwam ik er achter dat ongeveer op het moment dat ik de box heb gekocht, door Samsung een "verbeterd" exemplaar is uitgebracht, herkenbaar aan de A achter het serienummer (DCB-H360RSA).
Weet iemand of ik op een of andere manier mijn box kan omruilen voor die verbeterde versie en daarmee ook mijn storing kwijtraken ?
Ik vind dat zeer hinderlijk.
Bij zoeken op het internet kwam ik er achter dat ongeveer op het moment dat ik de box heb gekocht, door Samsung een "verbeterd" exemplaar is uitgebracht, herkenbaar aan de A achter het serienummer (DCB-H360RSA).
Weet iemand of ik op een of andere manier mijn box kan omruilen voor die verbeterde versie en daarmee ook mijn storing kwijtraken ?
