C
CB Interactive
Ik heb een vraagje, ik heb nog een oud Zwart/witje staan van het merk Teleton.
Deze heeft 2 afstemknoppen waarvan de bovenste een VHF draaischakelaar is welke tot kanaal 12 loopt, daarnaast zit een . en daarnaast de U van UHF. Wanneer de tv op U staat, moet je aan de knop eronder draaien om een zender te zoeken, je kunt metdiezelfde knop dus ook fijnafstemmen. Wil je een VHF kanaal dan zet je de draaischakelaar op het juiste kanaal en daarna kun je nog fijnafstemmen met de ring die erachter zit. (VHF werkt echter niet op de UPC kabel in regio 3193, hier is alleen de UHF band in gebruik)
Zet ik de tv op de . (punt), dan krijg je een grijs-wit/wit egaal beeld en je hoort dan in het begin een combinatie met een zachte ruis en een zachte 50hz brom en die brom sterft dan af en dan hoor je alleen maar wat ruis.
Waar zit deze punt voor op
Is deze funtie toevallig niet om de tv ook als lamp in een caravan of tent te kunnen gebruiken, want AV aansluitingen zitten er niet op.
ps. Ik kijk doorgaans gewoon digitaal en gewoon in hd en kleur, ik vroeg het gewoon ff voor de weet.
Deze heeft 2 afstemknoppen waarvan de bovenste een VHF draaischakelaar is welke tot kanaal 12 loopt, daarnaast zit een . en daarnaast de U van UHF. Wanneer de tv op U staat, moet je aan de knop eronder draaien om een zender te zoeken, je kunt metdiezelfde knop dus ook fijnafstemmen. Wil je een VHF kanaal dan zet je de draaischakelaar op het juiste kanaal en daarna kun je nog fijnafstemmen met de ring die erachter zit. (VHF werkt echter niet op de UPC kabel in regio 3193, hier is alleen de UHF band in gebruik)
Zet ik de tv op de . (punt), dan krijg je een grijs-wit/wit egaal beeld en je hoort dan in het begin een combinatie met een zachte ruis en een zachte 50hz brom en die brom sterft dan af en dan hoor je alleen maar wat ruis.
Waar zit deze punt voor op
Is deze funtie toevallig niet om de tv ook als lamp in een caravan of tent te kunnen gebruiken, want AV aansluitingen zitten er niet op.
ps. Ik kijk doorgaans gewoon digitaal en gewoon in hd en kleur, ik vroeg het gewoon ff voor de weet.