• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzoek naar Nederland 1

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Phr3ak
  • Startdatum Startdatum
P

Phr3ak

Sinds (naar ik meen) afgelopen vrijdag, is op het analoge signaal in ene Nederland 1 hier verdwenen, ook als ik handmatig de zender instel, zoals die aangegeven wordt op de website van UPC, kan ik het hele zender pakket krijgen, echter Nederand 1 zwijgt in alle talen :o

Is er weer eens wat aan de hand, kabel kaput ?! :knuppel2:
 
Phr3ak zei:
Sinds (naar ik meen) afgelopen vrijdag, is op het analoge signaal in ene Nederland 1 hier verdwenen, ook als ik handmatig de zender instel, zoals die aangegeven wordt op de website van UPC, kan ik het hele zender pakket krijgen, echter Nederand 1 zwijgt in alle talen :o

Is er weer eens wat aan de hand, kabel kaput ?! :knuppel2:

Als een kabel kapot zou zijn had je geen 1 zender meer gehad, meschien leverings probleem in kopstation.
 
Devil-Strike.net zei:
Als een kabel kapot zou zijn had je geen 1 zender meer gehad, meschien leverings probleem in kopstation.

Tsja, dat is het frapante .. Alle zenders die je normaliter behoort te hebben, werken gewoon, alleen dus Nederland 1 niet :o
 
Ook nog eventjes geprobeert op een andere TV in huis, en ook daar alle analoge zenders, op Nederland 1 na ::)
 
Dan zal er iets mis zijn in het kopstation bij jouw in de stad. zou tog maar even upc bellen ervoor.
 
Vraag ik me toch af of ze in 73xx pas geleden een T-DAB op kanaal 11C is gestart
Dit zou er voor kunnen zorgen dat kanaal 11- (216 MHz) gestoord wordt, net als in jouw geval discovery?
 
plankie zei:
Vraag ik me toch af of ze in 73xx pas geleden een T-DAB op kanaal 11C is gestart
Dit zou er voor kunnen zorgen dat kanaal 11- (216 MHz) gestoord wordt, net als in jouw geval discovery?

Discovery deed het alleen op de mediabox nogal blokkerig, en analoog deed deze zender het altijd al gewoon .. Echter, nu is Nederland 1 verdwenen, en doet Discovery het prima op die mediabox :o

Krijg zo langzamerhand het idee dat ik genept wordt!! :knuppel2:
 
Terug
Bovenaan