P
Phr3ak
Sinds (naar ik meen) afgelopen vrijdag, is op het analoge signaal in ene Nederland 1 hier verdwenen, ook als ik handmatig de zender instel, zoals die aangegeven wordt op de website van UPC, kan ik het hele zender pakket krijgen, echter Nederand 1 zwijgt in alle talen 
Is er weer eens wat aan de hand, kabel kaput ?!

Is er weer eens wat aan de hand, kabel kaput ?!


