Beste mede Chelloo'r
Ik heb een vraag over de opzegkaart voor KPN. Mijn collega's hebben allebei na aanmelding voor VOIP bij de afspraakbrief een opzegkaart van KPN gehad. Een collega heeft het na mij aangevraagd en ook een opzegkaart erbij gekregen.
Maar je voelt hem al: Ik heb hem er niet bijgekregen
Ik 2x gebeld naar UPC
Antwoord 1
Oh meneer dat is een kwalijke zaak ik stuur er gelijk een op! anders wordt automatisch uw afspraak afgezegd!
Antwoord 2
Dat klopt meneer tegenwoordig werken we alleen met tijdelijke nummers. Omdat er voorheen veel problemen waren met niet op tijd opgestuurde opzegkaarten. U krijgt de kaart tijdens de installatie en u betaald de eerste twee maanden geen abonnement.
Antwoord 2 lijkt mij de meeste logische. Kan iemand mij bevestigen dat het inderdaad klopt, en niet dat ik straks voor niets thuis zit te wachten op een monteur..
Thanks,
2Shy
Ik heb een vraag over de opzegkaart voor KPN. Mijn collega's hebben allebei na aanmelding voor VOIP bij de afspraakbrief een opzegkaart van KPN gehad. Een collega heeft het na mij aangevraagd en ook een opzegkaart erbij gekregen.
Maar je voelt hem al: Ik heb hem er niet bijgekregen

Ik 2x gebeld naar UPC
Antwoord 1
Oh meneer dat is een kwalijke zaak ik stuur er gelijk een op! anders wordt automatisch uw afspraak afgezegd!
Antwoord 2
Dat klopt meneer tegenwoordig werken we alleen met tijdelijke nummers. Omdat er voorheen veel problemen waren met niet op tijd opgestuurde opzegkaarten. U krijgt de kaart tijdens de installatie en u betaald de eerste twee maanden geen abonnement.
Antwoord 2 lijkt mij de meeste logische. Kan iemand mij bevestigen dat het inderdaad klopt, en niet dat ik straks voor niets thuis zit te wachten op een monteur..
Thanks,
2Shy