• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeggen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Njord
  • Startdatum Startdatum
N

Njord

Hallo ik zit even met een klein vraagje.
Ik zit te overwegen op bij Ziggo weg te gaan en over te stappen naar een andere provider.
Ik heb nu een alles in 1 abbonnement
Als ik opzeg word dan ook mijn analoge signaal afgesloten ????
Of blijft dit signaal gewoon bestaan en moet ik dan aangeven dat ze ook me analoge signaal moeten afsluiten in de straat bij mij

Gr
Remco
 
Om het analoge (inclusief het digitale basispakket) te behouden zal je het basispakket moeten behouden. Dit is 18,70 euro per maand.

Zie ook: https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv/
 
Het basis pakket wil ik dan ook niet meer.
Dus helemaal niks meer van ziggo
Dan neem ik aan dat ze mijn aansluiting zullen afkoppelen in de centrale in mijn straat
 
En als ze dit niet doen heb je een gratis basispakket 8)
Kan mij voorstellen dat als je opzegd ivm een verhuizing Ziggo het signaal laat staan.
Bedenk dat het eventueel loshalen van de kabel niet echt prioriteit heeft, doen ze echt niet de volgende dag/week/maand.
 
Als je opzegt geldt dat voor alles, dus ook het basispakket.
Ik ben nu vier maanden weg, maar mijn upcmail doet het nog steeds. :-\
Whatever, betalen doe ik toch niet meer.
 
Ik ben 3 jaar terug overgestapt van Tele2 naar UPC met internet en bellen en ik hield ook steeds mijn e-mailadressen.
Ik moest in het voorjaar hemel en aarde bewegen om die e-mailadressen kwijt te raken, wat nu dan eindelijk gelukt is.
Bij de meeste providers ben je op de dag dat je abo niet meer actief is meteen je e-mailadressen kwijt.
 
Niet meer gebruiken is geen optie, als een provider de accounts niet automatisch opheft, zoals de meeste wel doen, moet een provider op verzoek van de (ex-)klant de betreffende e-mailaccounts verwijderen en Tele2 is daar nogal erg eigenwijs in.
 
Maar jij bleef het oude adres gebruiken?

Ik gebruik al vele jaren geen provider e-mail meer.
Te lastig met overstappen.
Misschien heb ik onderweg ook nog wel wat van die bestaande mailboxen?
 
Ik gebruikte de betreffende e-mailadressen al lang niet meer, maar ze bleven wel bestaan en dat wilde ik dus niet. Theoretisch vervallen de e-mailadressen na een half jaar niet gebruiken bij Zonnet/Versatel/Tele2, maar in de praktijk blijven ze gewoon bestaan tot je er expliciet op aandringt om ze te verwijderen. Rare politiek bij Tele2.
Wat ik al eerder schreef: bij zowat alle providers is je e-mailadres meteen opgeheven als je abo ook eindigt.
 
Terug
Bovenaan