N
Njord
Hallo ik zit even met een klein vraagje.
Ik zit te overwegen op bij Ziggo weg te gaan en over te stappen naar een andere provider.
Ik heb nu een alles in 1 abbonnement
Als ik opzeg word dan ook mijn analoge signaal afgesloten
?
Of blijft dit signaal gewoon bestaan en moet ik dan aangeven dat ze ook me analoge signaal moeten afsluiten in de straat bij mij
Gr
Remco
Ik zit te overwegen op bij Ziggo weg te gaan en over te stappen naar een andere provider.
Ik heb nu een alles in 1 abbonnement
Als ik opzeg word dan ook mijn analoge signaal afgesloten
?Of blijft dit signaal gewoon bestaan en moet ik dan aangeven dat ze ook me analoge signaal moeten afsluiten in de straat bij mij
Gr
Remco

