M
marcelgg
inmiddels is na veel wikken en wegen me telefooncontract opgeheven en hoef ik geen afkoopsom te betalen.
dit omdat ik veel problemen heb gehad met de telefoon verbinding.
alleen vergeten ze dat dat ook gelde voor me internet, alleen omdat de goede medewerkers van upc dit niet vermelde wordt ik nu de pineut van de interne rommel bij upc.
als ik de helpdesk belde hoorde ik steeds dat het signaal tot de modem goed was, nu is het volgens de crediteurenafdeling een blok fout geweest en is het overmacht
het feit dat internet en telefoon er steeds tegelijk uitlag(niet genoteerd voor technische afdeling) en dat de (externe) afdeling die de opzeggingen verzorgt niets heeft verteld over jaar contracten alleen 30dagen opzeg termijn wordt afgedaan als pech/niet geloofd.
heb inmiddels juridisch advies ingewonnen.
dit omdat ik veel problemen heb gehad met de telefoon verbinding.
alleen vergeten ze dat dat ook gelde voor me internet, alleen omdat de goede medewerkers van upc dit niet vermelde wordt ik nu de pineut van de interne rommel bij upc.
als ik de helpdesk belde hoorde ik steeds dat het signaal tot de modem goed was, nu is het volgens de crediteurenafdeling een blok fout geweest en is het overmacht

het feit dat internet en telefoon er steeds tegelijk uitlag(niet genoteerd voor technische afdeling) en dat de (externe) afdeling die de opzeggingen verzorgt niets heeft verteld over jaar contracten alleen 30dagen opzeg termijn wordt afgedaan als pech/niet geloofd.
heb inmiddels juridisch advies ingewonnen.