opzeggen

M

marcelgg

inmiddels is na veel wikken en wegen me telefooncontract opgeheven en hoef ik geen afkoopsom te betalen.
dit omdat ik veel problemen heb gehad met de telefoon verbinding.

alleen vergeten ze dat dat ook gelde voor me internet, alleen omdat de goede medewerkers van upc dit niet vermelde wordt ik nu de pineut van de interne rommel bij upc.

als ik de helpdesk belde hoorde ik steeds dat het signaal tot de modem goed was, nu is het volgens de crediteurenafdeling een blok fout geweest en is het overmacht :o

het feit dat internet en telefoon er steeds tegelijk uitlag(niet genoteerd voor technische afdeling) en dat de (externe) afdeling die de opzeggingen verzorgt niets heeft verteld over jaar contracten alleen 30dagen opzeg termijn wordt afgedaan als pech/niet geloofd.

heb inmiddels juridisch advies ingewonnen.
 
E

Engbur - UPC

Als ik het goed begrijp heb je je telefonie zonder extra kosten op kunnen zeggen? En loopt je chello abonnement gewoon door? Terwijl je vaak storing had op zowel chello als telefonie en had je chello ook graag willen beëindigen?
 
Topicstarter
Topicstarter
M

marcelgg

dit klopt.

volgens de mevrouw van crediteuren, is het nooit genoteerd dat ik ook problemen had met chello.

volgens de technische helpdesk zat de fout eerst in de modem toen in de verdeelkast en later in de kabel tussen de verdeelkast en de modem.

vandaag werdt beweerd dat het altijd al in de verdeelkast zat en daardoor overmacht :o
 
Topicstarter
Topicstarter
M

marcelgg

volgens Engbur is het probleem opgelost, per 31oktober heb ik geen chello meer en hoef ik geen afkoopsom te betalen.
ze sturen een schriftelijke bevestiging.

toch goed dat dit forum bestaat met upc medewerkers! :)
 
M

Markie

Ja bij mij ging het opzeggen wat makkelijk gelukkig maar wou digi tv en telefoon en chello op zeggen maar telefoon was altijd goed verder maar de rest niet maar ze probeerde wel het zo te regelen dat ik telefoon zou houden maar dus niet.
Want ik had zo pakket met alles besteld toen en vanaf 9 augustus sinds ik het heb zijn er al problemen.
Maar zelfs de hd medewerker zei jouw blok kan beter een andere provider zoeken want het is een blok probleem nauw lekker als eigen personeel al zo begint.
Maar goed nog een twee weken en ik ben van alles af bij upc nu alleen nog wachten tot me basis tv er ook weg kan.
Want ondanks de medewerkers van hier van alles proberen voor mensen en goed werk doen is upc nog steeds niet een bedrijf wat ik iemand aanraad om zaken mee tedoen.
Maar gaan dus nog meer mensen hier in de wijk die de boel opzeggen en zijn ook al een aantal collega`s die het gehad hebben met upc.

groeten Mark
 
Bovenaan