A
Angular Momentum
Een goedendag allen,
Ik hoop dat ik dit in het correcte forum plaats, moderators, neem mij niet kwalijk als ik dat niet gedaan heb.
Vandaag heb ik een uur met Ziggo aan de telefoon gehangen. Na diverse emails, wel een stuk of vijf á zes werd er nog niet gesnapt wat wij graag willen, ook al is het zo simpel.
De 26ste Mei, hebben wij verzocht om de telefoon af te sluiten, en gezien de voorwaarden, zouden wij dan 1 juli worden afgesloten (Bevestiging via post). Op Maandag jongstleden, de 9de Juni dus, hebben wij ook internet opgezegd, rekening houdend met de voorwaarden, zouden wij dan per 1 Augustus moeten worden afgesloten. Bij het aanvragen voor aansluiting van de nieuwe provider hebben wij dit ook als oplever datum aangegeven. Onze nieuwe provider gaat de 30ste Juli aansluiten. Hier hebben wij dan ook rekening mee gehouden bij het opzeggen.
Nu gebeurd het volgende:
De aanvraag van afsluitingen worden samengevoegd! Dus ik word eerder afgesloten voor internet dan in de voorwaarden staat aangegeven, daar ik Maandag de 9de een verzoek voor beëindiging heb ingediend wat dus betekend dat ik 1 Augustus zou worden afgesloten voor internet.
Nu hebben we de helpdesk hierover gemaild, en na wat heen en weer gemail blijkt nu dat ze als voorwaarden stellen dat ik ook nog een maand telefoon ga betalen, Ziggo wil namelijk alleen verlengen naar 1 augustus als we er ook telefoon bij nemen, ook al nemen we de voorwaarden in acht. Dit heb ik allemaal (digitaal) zwart op wit van de helpdesk.
Dan gaan we natuurlijk bellen....
Dit telefoon gesprek heeft iets van 45 minuten tot een uur geduurd, ik ben van de ene afdeling naar de andere doorgestuurd, daar er voor mijn probleem geen opties in het keuzemenu waren (er werd mij verteld dat dit probleem alleen via email mogelijk was, maar ja, na zoveel emails) en werd van verkoop naar technische dienst overgezet (waar ik al verscheidene afdelingen heb gehad voordat ik bij verkoop aankwam) en daar kon men mij vertellen dat het inderdaad een beetje vreemd was dat ik de telefoon en internet alleen gezamelijk kon laten afsluiten, ook al had ik een bevestiging via post dat de telefoon beëindigd zou worden per 1 Juli conform de voorwaarden. Toch, na doorgestuurd te zijn naar de technische dienst voor de tweede keer, kon men mij daar vertellen dat er iemand een fout gemaakt had, de boel samengevoegd had en dat hij er niets aan kon doen en dat ik toch echt voor telefonie moest gaan betalen...conclusie:
Of betalen voor telefoon tot 1 Augustus, of internet afgesloten zien per 1 Juli, (consequentie is een maand zonder internet).
Het handelen van Ziggo is ver onder de maat naar mijn bescheiden mening, en ik voel me gechanteerd. Ik vind dat ik correct en volgens de regels mijn abonnement voor internet en telefonie heb opgezegd, en dat conform de regels ik 1 Juli van telefonie, en 1 augustus van Internet zou moeten worden afgesloten. Daarnaast voel ik me gewoon in mijn hemd gezet, waarin ik denk dat helpdesk medewerkers geen ruimte hebben om fouten recht te zetten, ook al weten deze mensen dat de er iemand binnen Ziggo fout gehandeld heeft.
Ik ben op dit moment ziedend en voel mij compleet machteloos. Mijn vraag is eigenlijk erg simpel. Sluit 1 Juli telefoon af en 1 Augustus het internet. Toch niet zo moeilijk lijkt mij?
Mijn vraag is dus nu, wat kan ik nog doen om dit recht te zetten?
Bij voorbaat dank en een vriendelijke groet,
Thomas
Ik hoop dat ik dit in het correcte forum plaats, moderators, neem mij niet kwalijk als ik dat niet gedaan heb.
Vandaag heb ik een uur met Ziggo aan de telefoon gehangen. Na diverse emails, wel een stuk of vijf á zes werd er nog niet gesnapt wat wij graag willen, ook al is het zo simpel.
De 26ste Mei, hebben wij verzocht om de telefoon af te sluiten, en gezien de voorwaarden, zouden wij dan 1 juli worden afgesloten (Bevestiging via post). Op Maandag jongstleden, de 9de Juni dus, hebben wij ook internet opgezegd, rekening houdend met de voorwaarden, zouden wij dan per 1 Augustus moeten worden afgesloten. Bij het aanvragen voor aansluiting van de nieuwe provider hebben wij dit ook als oplever datum aangegeven. Onze nieuwe provider gaat de 30ste Juli aansluiten. Hier hebben wij dan ook rekening mee gehouden bij het opzeggen.
Nu gebeurd het volgende:
De aanvraag van afsluitingen worden samengevoegd! Dus ik word eerder afgesloten voor internet dan in de voorwaarden staat aangegeven, daar ik Maandag de 9de een verzoek voor beëindiging heb ingediend wat dus betekend dat ik 1 Augustus zou worden afgesloten voor internet.
Nu hebben we de helpdesk hierover gemaild, en na wat heen en weer gemail blijkt nu dat ze als voorwaarden stellen dat ik ook nog een maand telefoon ga betalen, Ziggo wil namelijk alleen verlengen naar 1 augustus als we er ook telefoon bij nemen, ook al nemen we de voorwaarden in acht. Dit heb ik allemaal (digitaal) zwart op wit van de helpdesk.
Dan gaan we natuurlijk bellen....
Dit telefoon gesprek heeft iets van 45 minuten tot een uur geduurd, ik ben van de ene afdeling naar de andere doorgestuurd, daar er voor mijn probleem geen opties in het keuzemenu waren (er werd mij verteld dat dit probleem alleen via email mogelijk was, maar ja, na zoveel emails) en werd van verkoop naar technische dienst overgezet (waar ik al verscheidene afdelingen heb gehad voordat ik bij verkoop aankwam) en daar kon men mij vertellen dat het inderdaad een beetje vreemd was dat ik de telefoon en internet alleen gezamelijk kon laten afsluiten, ook al had ik een bevestiging via post dat de telefoon beëindigd zou worden per 1 Juli conform de voorwaarden. Toch, na doorgestuurd te zijn naar de technische dienst voor de tweede keer, kon men mij daar vertellen dat er iemand een fout gemaakt had, de boel samengevoegd had en dat hij er niets aan kon doen en dat ik toch echt voor telefonie moest gaan betalen...conclusie:
Of betalen voor telefoon tot 1 Augustus, of internet afgesloten zien per 1 Juli, (consequentie is een maand zonder internet).
Het handelen van Ziggo is ver onder de maat naar mijn bescheiden mening, en ik voel me gechanteerd. Ik vind dat ik correct en volgens de regels mijn abonnement voor internet en telefonie heb opgezegd, en dat conform de regels ik 1 Juli van telefonie, en 1 augustus van Internet zou moeten worden afgesloten. Daarnaast voel ik me gewoon in mijn hemd gezet, waarin ik denk dat helpdesk medewerkers geen ruimte hebben om fouten recht te zetten, ook al weten deze mensen dat de er iemand binnen Ziggo fout gehandeld heeft.
Ik ben op dit moment ziedend en voel mij compleet machteloos. Mijn vraag is eigenlijk erg simpel. Sluit 1 Juli telefoon af en 1 Augustus het internet. Toch niet zo moeilijk lijkt mij?
Mijn vraag is dus nu, wat kan ik nog doen om dit recht te zetten?
Bij voorbaat dank en een vriendelijke groet,
Thomas