Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies, dan halen ze gewoon in het straatkastje het kabeltje los dat naar je huis loopt. Het AOP laten ze gewoon zitten, maar je kan er al zou je het willen niet meer gebruik van maken. Dat is de normale gang van zaken. Af en toe "een laat-maar-zittenbeleid" mag dan voorkomen, het is geen regel. Dat het een soort verplicht vastrecht zou zijn is onzin.N.N. zei:@hatolex:
ben ik niet met je eens, je neemt wel degelijk een dienst af, namelijk een abo op kabel-TV, bij Ziggo tegenwoordig inclusief digitale TV, dat zijn mijns inziens toch echt diensten die je afneemt, waarbij je als extra diensten o.a. telefoon en internet af kunt nemen en als je alleen telefoon er bij neemt heb je zelfs 25Mb/s internet inclusief wifispots er gratis bij bij Ziggo.
De basisvoorziening tegenwoordig is dat er standaard een AOP in je huis zit, net als een KPN-aansluiting en gas-, licht- en water-aansluitingen, maar als je van al die diensten géén gebruik maakt betaal je ook niets.