• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeggen Ziggo inclusief basistarief kabel tv

Berichten
68
Een oud familielid gaat 'verhuizen' naar een verpleegtehuis, zijn woning wordt nog aangehouden, maar daar is uiteraard geen tv+radio meer nodig. Is het mogelijk de basis aan kabel tv (iets van 18 euro) op te zeggen?
 
Tuurlijk is dat mogelijk. Gewoon bellen met de klantenservice en die regelen het voor je.
 
Echt? Dacht altijd dat dit een baisvoorziening was gekoppeld aan een adres, onafhankelijk van de vraag of er op het adres wel of niemand echt woont. Zou fijn zijn, hij kan elke euro hard gebruiken voor de kosten die dit allemaal met zich mee brengt.
 
Je kan idd gewoon alles opzeggen incl basis tv(18eu maand), beste is dat die meneer zelf even belt voor opzegging.
 
Je neemt geen dienst af, dus wat zou er dan betaald moeten worden. Je moet die 18 euri meer zien als een soort "vastrecht" voor als je van de voorziening gebruikt maakt.
 
@hatolex:
ben ik niet met je eens, je neemt wel degelijk een dienst af, namelijk een abo op kabel-TV, bij Ziggo tegenwoordig inclusief digitale TV, dat zijn mijns inziens toch echt diensten die je afneemt, waarbij je als extra diensten o.a. telefoon en internet af kunt nemen en als je alleen telefoon er bij neemt heb je zelfs 25Mb/s internet inclusief wifispots er gratis bij bij Ziggo.
De basisvoorziening tegenwoordig is dat er standaard een AOP in je huis zit, net als een KPN-aansluiting en gas-, licht- en water-aansluitingen, maar als je van al die diensten géén gebruik maakt betaal je ook niets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat je die € 18,- als een vastrecht moet zien en dat klopt dus niet, want voor de € 18,- neem je een dienst af, namelijk een abo op (digitale) kabeltelevisie.
 
N.N. zei:
@hatolex:
ben ik niet met je eens, je neemt wel degelijk een dienst af, namelijk een abo op kabel-TV, bij Ziggo tegenwoordig inclusief digitale TV, dat zijn mijns inziens toch echt diensten die je afneemt, waarbij je als extra diensten o.a. telefoon en internet af kunt nemen en als je alleen telefoon er bij neemt heb je zelfs 25Mb/s internet inclusief wifispots er gratis bij bij Ziggo.
De basisvoorziening tegenwoordig is dat er standaard een AOP in je huis zit, net als een KPN-aansluiting en gas-, licht- en water-aansluitingen, maar als je van al die diensten géén gebruik maakt betaal je ook niets.
Precies, dan halen ze gewoon in het straatkastje het kabeltje los dat naar je huis loopt. Het AOP laten ze gewoon zitten, maar je kan er al zou je het willen niet meer gebruik van maken. Dat is de normale gang van zaken. Af en toe "een laat-maar-zittenbeleid" mag dan voorkomen, het is geen regel. Dat het een soort verplicht vastrecht zou zijn is onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan