V
veldmank
Hallo,
Een aantal jaar lang ben ik klant geweest van Ziggo, altijd netjes betaald en tevreden geweest over de diensten.
Nu ben ik per 6 mei overgegaan naar KPN.
Ziggo factureert altijd een maand van tevoren, ze hebben mij een factuur gestuurd voor 01-05 t/m 01/06.
Nadat ziggo voor de hele maand mei het abonnementsgeld heeft geïncasseerd. heb ik dit terug laten boeken. Omdat ik anders bij Ziggo en bij kpn voor de maand mei bij elk abonnementskosten moet betalen.
In de opzegbrief van ziggo staat dat als er een tegoed ontstaat doordat je teveel abonnementskosten hebt betaald dit binnen 3 maanden teruggestort krijgt. Dit is toch geen normale terugstort termijn?
In mijn geval zou dit betekenen dat ik 50 euro teveel betaal en er 3 maanden op moet wachten, plus de abonnementskosten bij kpn
Ik heb om geen problemen te krijgen door het terugboeken van mijn incasso, de abonnementskosten die ik verschuldigd ben voor de 5 dagen bij ziggo naar hun overgemaakt. Ik heb hiervoor ook een aantal keren een e-mail naar ziggo gestuurd.
een zin komt steeds terug in de antwoorden van ziggo namelijk:" Met het gedeeltelijk betalen van de factuur loopt u nog steeds het risico dat u nog een aanmaning van ons krijgt. Extra kosten die voorvloeien uit de verplichtingen van het abonnement berekenen wij aan u door. Wij verzoeken u daarom nogmaals om het op dit moment openstaande saldo te voldoen"
Heb ik er goed aangedaan om de incasso terug te laten boeken en de 5 dagen verschuldigde abonnementskosten naar ziggo over te maken.
In principe hebben ze volgens mij geen redenen om mij een aanmaning te sturen of extra kosten in rekening te brengen.
in heb nergens in de algemene voorwaarden kunnen lezen over de terugstort termijn van 3 maanden
Een aantal jaar lang ben ik klant geweest van Ziggo, altijd netjes betaald en tevreden geweest over de diensten.
Nu ben ik per 6 mei overgegaan naar KPN.
Ziggo factureert altijd een maand van tevoren, ze hebben mij een factuur gestuurd voor 01-05 t/m 01/06.
Nadat ziggo voor de hele maand mei het abonnementsgeld heeft geïncasseerd. heb ik dit terug laten boeken. Omdat ik anders bij Ziggo en bij kpn voor de maand mei bij elk abonnementskosten moet betalen.
In de opzegbrief van ziggo staat dat als er een tegoed ontstaat doordat je teveel abonnementskosten hebt betaald dit binnen 3 maanden teruggestort krijgt. Dit is toch geen normale terugstort termijn?
In mijn geval zou dit betekenen dat ik 50 euro teveel betaal en er 3 maanden op moet wachten, plus de abonnementskosten bij kpn
Ik heb om geen problemen te krijgen door het terugboeken van mijn incasso, de abonnementskosten die ik verschuldigd ben voor de 5 dagen bij ziggo naar hun overgemaakt. Ik heb hiervoor ook een aantal keren een e-mail naar ziggo gestuurd.
een zin komt steeds terug in de antwoorden van ziggo namelijk:" Met het gedeeltelijk betalen van de factuur loopt u nog steeds het risico dat u nog een aanmaning van ons krijgt. Extra kosten die voorvloeien uit de verplichtingen van het abonnement berekenen wij aan u door. Wij verzoeken u daarom nogmaals om het op dit moment openstaande saldo te voldoen"
Heb ik er goed aangedaan om de incasso terug te laten boeken en de 5 dagen verschuldigde abonnementskosten naar ziggo over te maken.
In principe hebben ze volgens mij geen redenen om mij een aanmaning te sturen of extra kosten in rekening te brengen.
in heb nergens in de algemene voorwaarden kunnen lezen over de terugstort termijn van 3 maanden