Opzeggen ViaPlay omdat het mij tegenvalt

Precies.
Wat is onkunde.
Wie bepaalt dat..
Zal persoonlijk zijn..ik denk persoonlijk dat ze daar bij viaplay genoeg deskundigheid in huis hebben.
Heb ik het niet over de streams waarbij er in mijn optiek nog wat werk aan de winkel is zeker als de prijs verhoogd wordt.
Op een smartphone hoort een live stream ook zonder problemen te lopen is mijn mening.

Maar goed er is keuze daar gaat het om.
Wat de keuze wordt mag eenieder zelf bepalen je moet denk ik altijd naar een totaal plaatje kijken dan enkel de prijs..
 
Als je TotaalTV leest dan wil deze je nog doen geloven dat het je eigen router is oid terwijl alle andere streamingapps perfect beeld geven… Dit soort opstelletjes gaan er bij mij niet in.
Viaplay moet snel met meer lineaire kanalen komen om het op te lossen. Sport streamen werkt niet.
En dan te bedenken dat zowel PL als F1 bij Ziggo in 4K te zien waren!
 
En dan te bedenken dat zowel PL als F1 bij Ziggo in 4K te zien waren!
mooi was dat.
destijds mobiel naar Vodafone gegaan om voordeling ook de trainingen te kunnen zien, bleek na een tijdje niet nodig.... Vodafone heeft nu geen meerwaarde meer dus die ging er als eerste uit.
 
Als je TotaalTV leest dan wil deze je nog doen geloven dat het je eigen router is oid terwijl alle andere streamingapps perfect beeld geven… Dit soort opstelletjes gaan er bij mij niet in.
Viaplay moet snel met meer lineaire kanalen komen om het op te lossen. Sport streamen werkt niet.
En dan te bedenken dat zowel PL als F1 bij Ziggo in 4K te zien waren!
wat ik in het artikel heb geschreven is dat je zelf eerst de genoemde punten kan nagaan alvorens met Viaplay in contact te treden. Dit zijn namelijk exact de vragen die zij aan jou als klagende abonnee gaan stellen.

En uit persoonlijke ervaring weet ik dat een of een combinatie van beide punten de oorzaak kan zijn van een beeldstoring. En dat wil niet zeggen dat het bij iedereen zo is. Maar ik heb bij een familielid het constant haperende beeld bij live streaming van Viaplay sport kunnen verhelpen door een update te doen van de app op zijn televisie. En de televisie van draadloos naar bekabeld over te zetten.
 
Weer een reclameartikel. De kwaliteit is prut met peren en lager dan 720P bij sommige wedstrijden.
1080P als dat al wordt doorgegeven met een veel te lage bitrate.
 
En wat is er dan volgens jou reclame aan dit artikel? Jij roept veel maar onderbouw nu eens wat je zegt.

Er staat in dit artikel dat abonnees een slechte beeldervaring hebben bij Viaplay. Dat sommige abonnees alleen in 720P kunnen kijken terwijl Viaplay beweert dat het 1080P is. Dit lijkt mij nou niet bepaald recksme voor Viaplay.

Maar ik hoor heel graag wat jou onderbouwing voor mogelijke reclame is. Misschien kan ik er nog wat van leren.
 
De beeld kwaliteit van vele wedstrijden zijn lager dan 720P. De bitrates zijn veel te laag. Het enige dat ik in je stukjemlees:Viaplay doet alles goed. De bitrate moet minimaal 10Mb/sec. zijn ipv de helft. Ze zijn een streamingdienst onwaardig.
 
Ik stel nergens in dit en andere artikelen dat Viaplay het goed doet. Ik weergeef alleen de reactie van Viaplay op door mij gestelde vragen. En daarin zegt Viaplay - en dus niet ik - dat zij het goed doen. En Premier League conform de afspraak in 1080P leveren. In het artikel spreek ik dit tegen met als onderbouwing dat veel abonnees ook met een goede verbinding voetbalwedstrijden in 720P als beste beeldkwaliteit geleverd hebben gekregen.

Je vergeet net als veel anderen dat live streaming niet te vergelijken is met lineaire tv. Bij streamingdiensten is 5 tot 7 Mbps voor HD gangbaar. Wat bij Viaplay wel opvalt is dat H.264 wordt gebruikt terwijl andere streamingdiensten H.265 gebruiken.
 
Het concert van Guus Meeuwis via Videoland was anders wel haarscherp met hoge bitrate.
Viaplay levert gewoon ondermaats.
 
Terug
Bovenaan