• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeggen via internet lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

harrie123

Zowel gisteravond als vandaag heb ik geprobeerd via het online opzegformulier mijn internet bij Ziggo op te zeggen. De website laadt echter niet volledig, waardoor het formulier niet verschijnt en de opzegging niet kan worden doorgegeven. Nu kan ik bellen, maar dat kost mij geld, discussie over de opzegdatum en wellicht weer fouten door de telefonist (heb niet zulke goede ervaringen met Ziggo op dat gebied). De opzegging moet in ieder geval tegen 12 maart 2013, niet 13 maart. Is er een andere mogelijkheid om via internet een opzegging door te geven en wordt deze dan geaccepteerd? Mijn TV Extra wil ik op een later moment opzeggen (hiervoor geldt een termijn van een dag, geloof ik). (TV basis gaat via verhuurder, geen opzegging nodig).

Ter aanvulling: zowel Firefox, Internet Explorer als Google Chrome geprobeerd.
 
Locatie: Groningen, fiets even naar de Ziggo-locatie aan het Winschoterdiep !
 
Ik heb vanmiddag maar gewoon gemaild met Ziggo, keurig teruggebeld vanavond en de opzegging is geregeld per 4 maart 2013. Een uurtje later lag het internet eruit, gebeld met de klantenservice en 1x raden: de opzegging is per direct doorgevoerd. Morgenvroeg is de eerste kans dat het weer geactiveerd gaat worden... hopelijk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan