Opzeggen van abbo

  • Onderwerp starter Antongleuf
  • Startdatum
A

Antongleuf

Na drie en een half jaar geef ik er de brui aan, chello gaat de deur uit.
Het begon begin Oktober, op een vrijdag avond, de verbinding weg, zaterdag gebeld, en een dom praatje van, ja meneer er is in uw wijk een storing.
Navraag gedaan bij de buren, en tot mijn verbazing gewoon internet, weer bellen, ja meneer uw modem is kapot, de ene smoes na de andere.
Is zo het hele weekend door gegaan, tot er iemand dacht, van laten we eens gaan nadenken, en ja hoor, gebruikers naam was omzeep (kan gebeuren).
Per direct ander gebruikersnaam, en probleem opgelost, bijna, want dat was het account van een ander.
Ik moest maar niet ouwehoeren want het werkte.
Na heel veel aandringen, een nieuwe aangemaakt, alle email kwijt (heb er gerust wat voor over).

Twee dagen later, geen internet, monteur langs geweest, gemeten, en ja hoor, bingo, het werkte weer.
De goede man weer buiten gezet, en wat denk je, dood.
Wederom weer bellen, moest het modem maar even 12 uur van het kabel en stroomnet halen.
Dacht het niet, rekening ingediend voor de gemaakte kosten, zoals telefoon, abbo geld terug geeist vanwege wanprestatie, en dat alles samen met een advocaat gedaan, binnen 24 uur, centen terug op de rekening, Inclusief borg.
Tegmoetkoming in de gemaakte kosten, en nog een leuk klein presentje erbij, een folder voor CHELLO PLUS.

Nee jullie maken echt vrienden daar in dat capelle a/d greppel :}
 
Heb drie maanden geleden naar UPC gebeld om een internet verbinding. Het kon in mijn regio via chello light of chello classic. Ik vroeg naar de prijzen per maand. Koos toen voor chello light. Ik werd toen geinformeerd dat chello classis nu maar 39..euro kosten (aanbieding voor 3 maanden). ik kon dat nemen voor 3 maanden en dan naar Chello light overschaakelen.Prima.
1ste 2 weken deed mijn internet het niet. Het lag aan mijn IP nummer werd verteld als ik de help desk belde. Na die 2 weken, kon ik plotseling wel op het net. Niet voor lang. Na 2 dagen niet meer.Ik wilde toen mijn abonnement stop zetten. Dat kon niet vertelde een mevrouw mij van de help desk. Na een jaar pas.
Na 3 maanden bel ik om mijn chello light aantevragen. Binnen een week zou dat plaatsvinden. Ik bel na een week. Helaas, het wordt in mijn regio niet geleverd. Ik zou nog een brief krijgen waar Ik nog steeds op wacht.
Ik heb een afspraak bij Rechts hulp op Vrijdag. Tips zijn altijd welkom. e-mail adres:[email protected]
 
Als ik je verhaal goed lees is alles telefonisch gegaan en heb je geen enkel bewijs voor datgene dat door de helpdesk is gezegd.

Mijn tip.
Laat je leven niet vergallen door UPC / Chello maar houd er ernstig rekening mee dat jij noch het bureau voor rechtshulp iets kunnen bereiken.
 
-opzeggen moet schriftelijk gebeuren
-hebben een garantie kaart voor 30dagen niet goed geld terug+ opzegging per direct( kan de helpdesk toesturen)
- zie algemene voorwaarde dat je altijd tekend voor een jaar
-check zelf www.upc.nl welke abbo's er bij je in de regio beschikbaar zijn bijna alle steden hebben alle abbo's enkele uitzonderingen daar gelaten
- rechthulp kan je niets mee mijn advies check gewoon nog een keer voor lingt op de boven genoemde site indien niet aanwezig en verbinding nog steeds niet goed schrijf een klachten brief
-ip porbleem 80.75 is ons bekent alleen het probleem is te verschillend voor juisteoplossingen schijnt bij iedere gebruiker weer anders te zijn ... ik denk dat u dit ip had :) wat ik u wil adviseren als u nog problemen hebt met dat ip als je een andere netwerkkaart heb liggen prik die in de pc in een andere PCI slot bel de helpdesk of ze je oude gegevens dus de infrastructuur willen verwijderen. en meld je op nieuw aan in de meeste gevallen werkt dit ! omdat je dan een ander ip op haald..

-schijrf anders een bried met een klacht buro van rechtshulp zal u ook wijzen op de algemene voorwaarden waar u al mee acccoord gaat alsu tekent bij de monteur!
 
Jullie hebben het vaak over het contract dat je tekent als de monteur langs komt. Als je een telefonische upgrade doet, komt er dus geen monteur langs. Je tekent dus ook geen nieuw contract. Hoe zit het dan in deze gevallen. Het enige contract dat upc dus van mij heeft is van het vorige abonnement en niet van mijn nieuwe.
 
ironmike1970 zei:
Jullie hebben het vaak over het contract dat je tekent als de monteur langs komt. Als je een telefonische upgrade doet, komt er dus geen monteur langs. Je tekent dus ook geen nieuw contract. Hoe zit het dan in deze gevallen. Het enige contract dat upc dus van mij heeft is van het vorige abonnement en niet van mijn nieuwe.

Bij up en downgraden wordt er mondeling een nieuw contract overeengekomen volgens de AV van het produkt wat je op dit moment heb.

Stel, je heb 5 maanden classic, en je wil naar plus, dan geld vanaf het punt dat jij plus gaat gebruiken weer een jaartermijn/ contract.
 
Daarnaast wordt het oude getekende contract om gezet in uw nieuwe contract waar u toestemming voor geeft doormiddel van het up of downgrade door te laten gaan .

dus uw oude contract wordt gewoon een jaar verlengt onder uw nieuwe product...
 
En als ik hem nou na twee maanden op wil zeggen. Betaal ik dan een boete of moet ik 10x 79,95 euro(Pluspakket) betalen?
 
Terug
Bovenaan