A
Antongleuf
Na drie en een half jaar geef ik er de brui aan, chello gaat de deur uit.
Het begon begin Oktober, op een vrijdag avond, de verbinding weg, zaterdag gebeld, en een dom praatje van, ja meneer er is in uw wijk een storing.
Navraag gedaan bij de buren, en tot mijn verbazing gewoon internet, weer bellen, ja meneer uw modem is kapot, de ene smoes na de andere.
Is zo het hele weekend door gegaan, tot er iemand dacht, van laten we eens gaan nadenken, en ja hoor, gebruikers naam was omzeep (kan gebeuren).
Per direct ander gebruikersnaam, en probleem opgelost, bijna, want dat was het account van een ander.
Ik moest maar niet ouwehoeren want het werkte.
Na heel veel aandringen, een nieuwe aangemaakt, alle email kwijt (heb er gerust wat voor over).
Twee dagen later, geen internet, monteur langs geweest, gemeten, en ja hoor, bingo, het werkte weer.
De goede man weer buiten gezet, en wat denk je, dood.
Wederom weer bellen, moest het modem maar even 12 uur van het kabel en stroomnet halen.
Dacht het niet, rekening ingediend voor de gemaakte kosten, zoals telefoon, abbo geld terug geeist vanwege wanprestatie, en dat alles samen met een advocaat gedaan, binnen 24 uur, centen terug op de rekening, Inclusief borg.
Tegmoetkoming in de gemaakte kosten, en nog een leuk klein presentje erbij, een folder voor CHELLO PLUS.
Nee jullie maken echt vrienden daar in dat capelle a/d greppel :}
Het begon begin Oktober, op een vrijdag avond, de verbinding weg, zaterdag gebeld, en een dom praatje van, ja meneer er is in uw wijk een storing.
Navraag gedaan bij de buren, en tot mijn verbazing gewoon internet, weer bellen, ja meneer uw modem is kapot, de ene smoes na de andere.
Is zo het hele weekend door gegaan, tot er iemand dacht, van laten we eens gaan nadenken, en ja hoor, gebruikers naam was omzeep (kan gebeuren).
Per direct ander gebruikersnaam, en probleem opgelost, bijna, want dat was het account van een ander.
Ik moest maar niet ouwehoeren want het werkte.
Na heel veel aandringen, een nieuwe aangemaakt, alle email kwijt (heb er gerust wat voor over).
Twee dagen later, geen internet, monteur langs geweest, gemeten, en ja hoor, bingo, het werkte weer.
De goede man weer buiten gezet, en wat denk je, dood.
Wederom weer bellen, moest het modem maar even 12 uur van het kabel en stroomnet halen.
Dacht het niet, rekening ingediend voor de gemaakte kosten, zoals telefoon, abbo geld terug geeist vanwege wanprestatie, en dat alles samen met een advocaat gedaan, binnen 24 uur, centen terug op de rekening, Inclusief borg.
Tegmoetkoming in de gemaakte kosten, en nog een leuk klein presentje erbij, een folder voor CHELLO PLUS.
Nee jullie maken echt vrienden daar in dat capelle a/d greppel :}